وب نهاد

چگونه در گوگل دیده شویم ؟

با توجه به سرعت رشد استفاده از اینترنت و رقابت بین کسب و کارها برای جذب مشتری، دیده شدن در صفحه اول موتورهای جستجو به ویژه گوگل، می‌تواند کمک بسیار زیادی برای پایداری و بقای هر کسب و کاری باشد، چون وقتی با کلمه‌های کلیدی مد نظرمان صفحه اول باشیم، ورودی بیشتری و بالطبع مشتری بیشتری خواهیم داشت.

به بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به اختصار سئو می‌گویند و بی شک، سئو بخش مهمی از فرآیند بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است که می‌بایست آن را حتما جدی بگیریم.

بدانیم که بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، پروژه‌ای زودانجام نیست و نتیجه‌گیری از آن نیز سریع‌السیر اتفاق نمی‌افتد پس حتما در ابتدای شروع فعالیتمان در محیط اینترنت می‌بایست برای سئو وب سایتمان نیز برنامه‌ریزی و برای همیشه تا زمانی که وب سایت پابرجاست آن را ادامه دهیم.

سئو فعالیتی مداوم است و می‌بایست هر روزه فاکتورهای ریز و درشتی رعایت و مجموعه‌ای از اقدامات بی‌شماری انجام گردد تا نتیجه دلخواه کسب شود، پس بهتر است آن را به مجموعه‌ای دارای تبحر برون سپاری و با خیال راحت بر روی بقیه اجزای کسب و کارمان تمرکز و فعالیت نماییم.

به گزارش ویرلن؛ در این مقطع مجموعه وب نهاد به نشانی اینترنتی webnahad.com با سالها تجربه و نمونه پروژه‌های موفق در زمینه بهینه‌سازی و سئو، مورد توجه بسیاری از برندها و مدیران مطرح کشور می‌باشد.

اگر بر این باوریم که پس از طراحی سایت و به صرف داشتن وب سایت، می‌توانیم در صفحه اول گوگل به راحتی دیده شویم سخت در اشتباهیم، اگر برنامه‌ای برای بهینه سازی سایتمان نداشته باشیم، مانند این است که مغازه‌ای تاسیس کرده باشیم ولی به فکر جذب مشتری نباشیم، آیا بقای کسب و کارمان این‌گونه امکان‌پذیر است؟

حال که صحبت از طراحی سایت شد، جالب است بدانیم که هاست ای که وب سایتمان بر روی آن قرار دارد، بر روی سئو وب سایت نیز تاثیر دارد، پس حتما در انتخاب هاست خوب برای وب سایت نیز دقت نماییم.

کلام آخر

هر کسب و کاری که بدون مشتری باشد، محکوم به شکست است، پس باید پیش از این که کسب و کارمان را راه‌انداری کنیم، برنامه ویژه‌ای برای تبلیغات و جذب مشتری نیز داشته باشیم تا این که آن کسب و کار به ثمر برسد.

لذا هم اکنون می‌توانید با مجموعه وب نهاد ، خالق بسیاری از وب سایت‌های مطرح ملی و بین‌المللی و متخصص در زمینه بازاریابی دیجیتال به شماره 02166954223 تماس حاصل نموده و پس از دریافت مشاوره کاملا رایگان از متخصصان مجموعه، پروژه بهینه سازی وب سایت خود را با خیال راحت برون سپاری نمایید و پس از مدتی شاهد افزایش ورودی و مشتری برای وب سایتتان باشید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کافیه پول بدین تبلیغ کنین دیده میشین