رندر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2

رندر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 وعده گوشی بدون حاشیه خارق‌العاده‌ای را می‌دهد + ویدیو

ویدیوی رندر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 (Sony Xperia XZ Premium 2) منتشر شد. بر اساس آن، پرچمدار سال 2018 سونی از نظر طراحی بدون حاشیه سرآمد سایر گوشی های موبایل خواهد بود. گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 ممکن است در نهایت با نامی دیگر معرفی شود.

یکی از گله‌مندی‌های اصلی کاربران طرفدار برند سونی که سبب شده تعدادی از آن‌ها به محصولات سایر شرکت‌های گوشی‌ساز کوچ کنند، عدم نوآوری و تغییر در سبک طراحی گوشی های موبایل آن است؛ همه گوشی های موبایل سونی دارای بدنه‌ای مکعب مستطیلی بوده و برخلاف بحث بسیار داغ دنیای موبایل در سال 2017، خبری از طراحی بدون حاشیه در آن‌ها نیست.

اما بر اساس ویدیوی رندر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 که به تازگی منتشر شده است می‌توان انتظار داشت سونی در بدو ورود خود، از نظر سبک طراحی جزو برترین‌ها خواهد بود. نمی‌توان زیر و رو شدن سبک طراحی را به تمامی محصولات آن نسبت داد، اما حداقل طبق اخبار و شایعات اخیر می‌توان انتظار داشت پرچمدار آتی شرکت به این سبک طراحی مجهز خواهد بود. نخستین پرچمدار آتی سونی احتمالا اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 نام دارد.

رندر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2

اکسپریا ایکس زد پریمیوم، نخستین گوشی موبایل مجهز به اسنپدراگون 835 بود، اما در مقایسه با بسیاری از پرچمداران مجهز به همین تراشه، خیلی دیر روان بازار شد. مدل جانشین آن اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 نام داشته و نه تنها در مقایسه با پرچمداران 2017، بلکه نسبت به تمامی محصولات سونی از ابتدا تا امروز، سبک طراحی کاملا متفاوتی دارد. بر اساس رندر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 ، حاشیه‌های اطراف نمایشگر 18:9 پرچمدار آتی این شرکت به حداقل کاهش یافته و در لبه بالایی و پایینی، حفره‌های اسپیکر دیده می‌شود.

سونی احتمالا تصمیم دارد همراه با رونمایی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 ، به طور همزمان به جمع شرکت‌های گوشی‌ساز پیرو طراحی بدون حاشیه و استفاده‌کننده از ماژول دوربین دوگانه بپیوندد. با توجه به ورود به سال 2018 و نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2018 و سپس کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2018)، به زودی اخبار رسمی بیشتری منتشر خواهد شد.

ویدیوی رندر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2