تلویزیون 4K جدید هایسنس

در تلویزیون های 4K جدید هایسنس از دستیار مجازی آمازون الکسا پشتیبانی می‌شود

تلویزیون 4K هایسنس معرفی شد. پشتیبانی از دستیار مجازی آمازون الکسا مهمترین ویژگی تلویزیون های 4K جدید هایسنس است که در نمایشگاه CES 2018 شاهد رونمایی آن هستیم. در ادامه بیشتر با قابلیت‌های این تلویزیون 4K آشنا می‌شویم.

مجهز شدن تلویزیون به قابلیت دریافت فرمان صوتی می‌تواند امکانی خارق‌العاده باشد! به لطف پشتیبانی تلویزیون های 4K جدید هایسنس از دستیار صوتی آمازون الکسا، نه تنها خود نمایشگر، بلکه سایر گجت‌های خانه هوشمند خود را نیز می‌توان به سادگی کنترل کرد.

از طریق تلویزیون های 4K جدید هایسنس می‌توان کل خانه را کنترل کرد

اکنون می‌توان با صدور فرمان صوتی، ورودی تلویزیون را تغییر داد، یک شبکه رادیویی را پخش کرد و یا حتی اعمالی را خارج از چهارچوب تلویزیون انجام داد. به عنوان نمونه برای روشن کردن برق اتاق دیگر نیازی به لمس دکمه و یا حتی ریموت کنترلر آن نیست، چرا که دستیار هوشمند تلویزیون های 4K جدید هایسنس فرمان صوتی شما را دریافت کرده و این کار را انجام می‌دهد. هایسنس پیش از آغاز نمایشگاه CES 2018 و رونمایی اولیه تلویزیون های 4K خود بیشتر بر روی پشتیبانی آن‌ها از آمازون الکسا تاکید کرده و اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی خود تلویزیون‌ها منتشر نکرده است، با این حال می‌دانیم تلویزیون لیزری 100 اینچی جدید آن، یکی از محصولاتی است که به دستیار هوشمند الکسا مجهز می‌شود.

انتظار داریم با شروع رسمی نمایشگاه CES 2018 اخبار بیشتری درباره تلویزیون های 4K جدید هایسنس بشنویم. این شرکت دولتی چینی، سرمایه‌گذاری بسیار زیادی برای ارتقای قابلیت‌های تلویزیون‌های خود نظیر کنترل به وسیله صوت، ریموت کنترل، اپلیکیشن موبایل و همچنین دستیار مجازی آمازون الکسا کرده است. اگرچه اکنون تنها بر روی یک بعد از قابلیت‌های تلویزیون های 4K جدید هایسنس تاکید شده است، اما با آغاز نمایشگاه اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت آن‌ها به دست خواهیم آورد.