پروژه های جدید آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ

پروژه های جدید آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ پیش از CES 2018 رونمایی شدند

پروژه های جدید آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ (Samsung C-Labs) پیش از شروع نمایشگاه CES 2018 رونمایی شدند که اسپیکر قابل حمل، یکی از جذاب‌ترین‌های آنها است.

همواره معرفی پروژه های جدید آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ بخشی مهیج از برنامه‌های این کمپانی در رویدادهای بزرگ است. به نظر می‌رسد این اتفاق در CES 2018 نیز تکرار خواهد شد.

سامسونگ از سه محصول جدید در این رویداد رونمایی خواهد کرد. اسپیکر S-Ray که مخفف Sound-Ray بوده و عکس آن بالاتر قرار گرفته است، در واقع یک اسپیکر قابل حمل است که به شما اجازه می‌دهد بدون زحمت استفاده از هدفون‌ها، در هر جایی به موسیقی دلخواه خود گوش دهید؛ بدون آن‌که دیگران را به شنیدن آن مجبور کنید. در ویدیوی منتشر شده از این اسپیکر جدید، سازندگان چندین مدل مختلف را نمایش می‌دهند که شامل یک قاب گوشی هوشمند و اسپیکر گردنی می‌شود.

دو پروژه دیگر در زمینه سلامتی طراحی شده‌اند. عینک هوشمند Relumino به منظور کمک به افرادی ساخته شده است که در دیدن تصاویر واضح مشکل دارند. پس از جفت کردن این عینک با تلفن هوشمند، ویدیوها از طریق دوربین داخلی آن به تصاویری که بتوان آنها را آسان‌تر دید، برگردانده شده و سپس روی صفحه نمایش عینک نمایش داده می‌شوند. آنها می‌توانند بدون نیاز به استفاده از هدست بزرگ Gear VR، رنگ‌ها را فیلتر یا معکوس کرده، روشنایی را افزایش داده و یا نقاط کور را از بین ببرند. سامسونگ امیدوار است تا با این پروژه جدید به افرادی که در بینایی مشکل دارند، کمک کرده و یا امکان مطالعه آسان‌تر را برای آنها فراهم کنند.

GoBreath را می‌توان راه‌کاری جدید برای ریکاوری افرادی عنوان کرد که از آسیب ریه یا عوارض ناشی از بی‌هوشی رنج می‌برند. ترکیب دستگاهی تنفسی با یک اپلیکیشن موبایلی به کاربران در یادگیری تکنیک‌های تنفس عمیق که ممکن است سخت باشند، کمک خواهد کرد. به علاوه، این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا بر فعالیت خود نظارت کنید. همچنین پزشکان از طریق شبکه ابری به نتایج ثبت‌شده دسترسی داشته و بر روند ثابت آن نظارت می‌کنند.

اگرچه پروژه های جدید آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ بسیار جذاب هستند، اما همانند طرح‌های قبلی هیج تضمینی برای نهایی شدن و عرضه اقتصادی آنها وجود ندارد. با این حال تمامی این محصولات می‌توانند سودمند باشند. به همین جهت امیدواریم در آینده شاهد عرضه آنها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قطعا این تکنولوژی ها برای عوام نیستن و برای افراد خواص، جذابیت خودشون دارن

    مثلا: «عینک هوشمند Relumino به منظور کمک به افرادی ساخته شده است که در دیدن تصاویر واضح مشکل دارند»

  2. تمیز ایران یه وضعیتی داره تمام این بخش های خلاقیت، مباحث حمایتی مثل کیک استارتر و…. اینجا مالیده!