زمانبندی کنفرانس های نمایشگاه CES 2018

زمانبندی کنفرانس های نمایشگاه CES 2018 را در اینجا بخوانید

در این مقاله می‌توانید جدول زمانبندی مهم ترین کنفرانس های نمایشگاه CES 2018 را مشاهده کنید. در این جدول کنفرانس های شرکت های بزرگ حاضر در نمایشگاه CES 2018 نظیر سونی، سامسونگ، ال جی، گوگل، ریزر و غیره ذکر شده است.

تا ساعاتی دیگر نمایشگاه CES 2018 رسما آغاز به کار خواهد کرد تا تمامی علاقه‌مندان به لوازم الکتریکی پس از یک سال انتظار شانس آن را داشته باشند تا با جدیدترین دستاوردهای کمپانی های سازنده آشنا شوند. طبق روال سال گذشته نام‌های بزرگی نظیر سامسونگ، ال جی، سونی، گوگل، ریزر و غیره با حضور در این نمایشگاه از انواع لوازم الکتریکی خود از محصولات گیمینگ گرفته تا گوشی های هوشمند، گجت های پوشیدنی، فناوری های روز پزشکی، لوازم خانگی هوشمند و غیره پرده برداری می‌کنند. از این جهت برای بسیاری از کاربران این اهمیت دارد که بدانند شرکت مورد علاقه آن‌ها چه روز و ساعتی میزبان یک کنفرانس خبری برای معرفی محصولات جدیدش است.

ما در این مقاله قصد داریم زمانبندی مهم ترین کنفرانس های نمایشگاه CES 2018 را در اختیار شما قرار دهیم تا به طور دقیق با روز و ساعت آن‌ها در طول برگزاری این نمایشگاه مطلع شوید. لازم به ذکر است که گجت نیوز به طور کامل شما عزیزان را از آخرین رویدادها، اتفاقات و کنفرانس های نمایشگاه CES 2018 مطلع خواهد ساخت. در ادامه می‌توانید این جدول را مشاهده کنید.

انویدیا – NVIDIA

دوشنبه 18 دی / ساعت 07:30

شعار نمایشگاه: انویدیا یک پیشرو در صنعت پردازشگرهای کامپیوتری است که محبوب‌ترین کاربران کامپیوتر در جهان شامل محققان، طراحان، هنرمندان و گیمرها را در می‌گیرد. اختراع ما موجب رشد بازی های رایانه ای شد. امروز انویدیا در میان واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و اتومبیل های خودران قرار دارد.

ال جی – LG

دوشنبه 18 دی / ساعت 19:30

شعار نمایشگاه: ال جی الکترونیکس یک لیدر جهانی و خالق تکنولوژی در حوزه‌های لوازم الکترونیکی مصرفی، ارتباطات موبایلی و لوازم خانگی است. ال جی دارای 77 هزار کارمند است که در 125 نقطه مختلف از جهان مشغول کار هستند.

مانستر – Monster

دوشنبه 18 دی – 20:30

شعار نمایشگاه: مانستر به عنوان برنده‌ی نوآوری در حوزه‌های صوتی، ارتباطات و فناوری قدرت یکی از پیشروان طراحی و ساخت هدفون های پریمیوم است تا کاربران بتوانند با گوشی های هوشمند، تبلت ها، کامپیوتر و یا دیوایس های بیسیم خود تجربه گوش دادن به موسیقی را در بالاترین رده به دست آورند.

تویوتا – Toyota

دوشنبه 18 دی – 20:30

شعار نمایشگاه: تویوتا، برترین خودروساز جهان و خالق خودرو پریوس، متعهد به پیشرفت تکنولوژی‌های حرکتی از طریق برندهای تویوتا و لکسوس است. طی 50 سال گذشته،‌ما بیش از 30 میلیون خودرو و کامیونت در آمریکای شمالی به تولید رسانده‌ایم.

پاناسونیک – Panasonic

دوشنبه 18 دی – 21:30

شعار نمایشگاه: پاناسونیک یک شریک راه حل‌های یکپارچه برای کمپانی‌ها و نهادهای دولتی است که از تکنولوژی برای بهبود زندگی افراد استفاده می‌کند و فناوری هایی را که ما را به سمت زندگی بهتر و یک دنیای بهتر حرکت می‌دهند تشویق می‌کند.

هایسنس – Hisense

دوشنبه 18 دی – 22:30

شعار نمایشگاه: هایسنس همراه با 7 مرکز تحقیق و توسعه و 3 پایگاه تولیدی در جهان و دفاتر مستقر شده در آمریکا، اروپا، استرالیا، آفریقا و جنوب شرقی آسیا یک پیشرو جهانی در ارائه تلویزیون ها، لوازم خانگی و ارتباطات موبایلی است. محصولات ما در بیش از 130 کشور جهان به فروش می‌رود.

تی سی ال – TCL

سه شنبه 19 دی – 00:30

شعار نمایشگاه: تی سی ال یک رهبر جهانی و نوآر فناوری در چهار بخش مختلف مالتی مدیا، ارتباطات،‌ لوازم خانگی و قطعات الکترونیکی است. دیوایس‌های آلکاتل از سوی TCL Communication ارائه کننده نوآوری همراه تجربیات غنی کاربری هستند که دسترسی به تکنولوژی موبایل کنونی را فراهم می‌سازد.

سامسونگ – Samsung

سه شنبه 19 دی – 01:30

شعار نمایشگاه: سامسونگ الکترونیکس یک پیشرو در بازار لوازم الکترونیکی بالارده است. ما از طریق محصولات و خدمات نوآورانه، قابل اعتماد، افراد با استعداد،‌ رویکرد مسئولانه به کسب و کار و شهرورندی جهانی و همچنین همکاری با سایر شرکا و مشتریان، جهان را در مسیرهای نوین و جدیدی قرار می‌دهیم.

هیوندای – Hyundai

سه شنبه 19 دی – 02:30

شعار نمایشگاه: کمپانی هیوندای موتور، نخستین خودروسازی است که ارائه کننده تمامی طیف‌های اتومبیل های الکتریکی با محدوده پیمایش بالا از هیبریدی گرفته تا الکتریکی، پلاگین هیبریدی و تمام هیدروژنی است. هیوندای به عنوان یکی از پیشگامان فناوری نوآورانه و سازگار با محیط زیست همچنان به تغییر و تحولات در زندگی مردم ادامه می‌دهد.

کوالکام – Qualcomm

سه شنبه 19 دی – 02:30

شعار نمایشگاه: کوالکام رهبر جهان در فناوری های 4G، 3G‌ و نسل بعدی فناوری‌های بیسیم است. راه حل‌های اتومبیل اسنپدراگون کوالکام که دارای پلتفرم‌های طراحی شده بوده و مخصوص اتومبیل‌ها طراحی شده است، ویژگی خودرو متصل را به ارمغان میاورد.

کیا – Kia

سه شنبه 19 دی – 03:30

شعار نمایشگاه: کیا موتورز، یک سازنده اتومبیل در کلاس جهانی است که در سال 1944 تاسیس شد و قدیمی‌ترین خودروساز کره‌ای است. بیش از 3 میلیون دستگاه در طول 1 سال در 14 کارخانه و 5 کشور مختلف توسط کیا به تولید رسیده است که آن‌ها در بیش از 180 کشور جهان به فروش رفته‌اند.

سونی – Sony

سه شنبه 19 دی – 04:30

شعار نمایشگاه: سونی تولیدکننده محصولات 12 ولت است. محصولاتی که شامل رادیو ضبط خودرو با قابلیت CarPlay و Android Auto،‌ قابلیت‌های جذاب بلوتوث و کنترل و همچنین پردازش صوتی باکیفیت هستند. آمپلی فایرها، بلندگوها و ساب ووفرها یک ترکیب تنومند را تشکیل می‌دهند.

اینتل – Intel

سه شنبه 19 دی – 06:00

در این رویداد برایان کرانیچ، مدیر ارشد اجرایی اینتل در مورد چگونگی تاثیر اطلاعات بر روی نوآوری‌های آینده سخن خواهد گفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنون بابت اطلاع رسانی منتظر پوشش سایتتون هستم