لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 با قدرت بالا و قیمت مناسب رونمایی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 (Acer Nitro 5) در آستانه نمایشگاه CES 2018 به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه، مشخصات و قیمت لپ تاپ جدید ایسر را مرور می‌کنیم.

اگر هیچ‌وقت تمایلی به پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید یک لپ تاپ مخصوص بازی نداشته‌اید، آن‌گاه ایسر Nitro 5 مناسب شما خواهد بود. سازندگان با در نظر گرفتن بازی‌خورهای معمولی، محصولی قدرتمند و البته مقرون به صرفه را طراحی کرده‌اند.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 همراه با آخرین نسل از پردازنده‌های رایزن شرکت AMD توسعه پیدا کرده و می‌توان آن را به صورت دلخواه همراه با 512 گیگابایت هارد جامد و 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 سفارش داد. به واسطه کارت گرافیک قدرتمند AMD RX560 کاربران به راحتی می‌توانند عناوین روز را اجرا کنند. نرم افزار NitroSense هم به منظور نظارت بر عملکرد پردازنده و کارت گرافیک به صورت پیش‌فرض بر روی لپ تاپ نصب شده است.

اگرچه ما با محصولی مقرون به صرفه در مقایسه با لپ تاپ های گیمینگ گران‌قیمت بازار رو به رو هستیم، اما اسپیکرهای قدرتمند این لپ تاپ همراه با Dolby Audio Premium و فناوری TrueHarmony ایسر توسعه پیدا کرده‌اند تا تجربه بسیار خوبی از انجام بازی‌های رایانه‌ای منتقل شود. صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با وضوح 1080×1920 توانایی بالایی در نمایش محتوا داشته و به واسطه دوربین HD تعبیه‌شده در بخش جلویی می‌توان به پخش بازی‌ها از طریق Game bar در ویندوز 10 پرداخت. در رابطه با اتصالات و سیستم‌های ارتباطی هم می‌توان به وای فای 802.11ac، یو اس بی نوع C، پورت گیگابیت اترنت و HDMI اشاره کرد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5 از آوریل سال جاری میلادی با قیمت پایه 799 دلار وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد. کاربران اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز می‌توانند محصول جدید ایسر را از همان زمان، با قیمت پایه هزار و 99 یورو خریداری کنند.

تصاویر لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5