تبلت بدون فن ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن

قیمت تبلت بدون فن ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن (Acer Switch 7 Black Edition) اعلام شد

کمپانی ایسر در نمایشگاه CES 2018 رسما قیمت و زمان عرضه لپ تاپ هیبریدی بدون فن و مجهز به کارت گرافیک اختصاصی ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن (Acer Switch 7 Black Edition) را اعلام کرد.

ایسر با حضور در نمایشگاه IFA سال گذشته که در ماه سپتامبر برگزار شد، از تبلت سوئیچ 7 بلک ادیشن خود پرده برداری کرده بود. این کمپانی در تعریف از سوئیچ جدید خود گفته بود که آن نخستین نوت بوک هیبریدی بدون فن جهان است که از کارت گرافیک مجزا قدرت می‌گیرد. ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن به لطف پردازنده نسل هشتمی اینتل و سیستم خنک کننده بدون فن Dual LiquidLoop ایسر از نظر عملکرد نیز تعهد می‌دهد تجربه کاربری خوبی را به ارمغان بیاورد. حال کمپانی ایسر با حضور در نمایشگاه CES 2018 رسما قیمت و زمان عرضه این لپ تاپ زیبای خود را اعلام کرده است.

تبلت بدون فن ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن

مشخصات فنی ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن

یک پردازنده نسل هشتمی 1.8 گیگاهرتزی Intel Core i7-8550U که در حالت بوست تا 4.0 گیگاهرتز بالا می‌رود، 16 گیگابایت رم LPDDR3، یک حافظه 512 گیگابایتی SSD و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX150 مشخصات فنی ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن را تشکیل می‌دهند. این لپ تاپ همچنین به یک نمایشگر 13.5 اینچی IPS لمسی با وضوح 2256×1504 پیکسل و یک قلم با باتری آزاد که ساخت شرکت Wacom بوده و می‌تواند حساسیت 4096 نقطه‌ای را به همراه داشته باشد، مجهز شده است.

تبلت بدون فن ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن

از نظر گزینه های ارتباطی، لپ تاپ جدید ایسر از وای فای 802.11ac با MIMO 2×2، بلوتوث 4.0، درگاه USB 3.1 نوع C، تاندربولت 3، دیسپلی پورت و شارژ USB بهره می‌برد. یک دوربین HD در جلو و یک دوربین Full HD نیز بر روی قاب پشتی آن نصب شده است. ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن نخستین دیوایس از این نوع دیوایس های  کمپانی ایسر است ه به قابلیت AutoStand مجهز شده است. این درواقع یک پایه نگهداره است که می‌تواند به صورت خودکار مستقر و یا جمع شود. به علاوه، ظاهر دستگاه بسیار شیک و خوب به نظر می‌رسد و بدنه‌ی آلومینیومی آن احساس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. این محصول علاوه بر ضخامت کم 9.99 میلی‌متری که دارد، از وزن بسیار کم 1 کیلو و 179 گرم نیز بهره می‌برد.

قیمت ایسر سوئیچ 7 بلک ادیشن

ایسر امروز رسما تایید کرده است که این لپ تاپ از ماه جاری میلادی با قیمت پایه 1699 دلاری وارد بازار ایالت متحده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لب تاب یه تبلیت؟؟؟
    یجا گفتین لب تاب یجا گفتین تبلت