لوازم خانگی هوشمند کوهلر

جدیدترین لوازم خانگی هوشمند کوهلر با امکان کنترل صوتی رونمایی شدند

سری جدید لوازم خانگی هوشمند کوهلر با امکان کنترل صوتی از طریق پلتفرم KOHLER Konnect پیش از شروع نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. در ادامه نگاهی به این وسایل هوشمند خواهیم داشت.

شرکت کوهلر با سابقه 144 ساله در زمینه تولید لوازم آشپزخانه و حمام، با پلتفرم جدید KOHLER Konnect به منظور کنترل محصولات هوشمند خانگی در نمایشگاه لاس وگاس حاضر شده است.

پلتفرم KOHLER Konnect از سرویس‌های صوتی مختلف پشتیبانی کرده و کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن اندرویدی یا iOS و با استفاده از فرمان صوتی، کنترل حرکتی و دستورات از پیش تعیین شده، با لوازم خانگی هوشمند کوهلر در تعامل باشند. با این محصولات جدید مشتریان می‌توانند یک شیر آب، توالت هوشمند، دوش، حمام و آینه را با فرمان صوتی کنترل کنند. سیستم نرم افزاری KOHLER Konnect بر پایه پلتفرم ابری Azure مایکروسافت توسعه پیدا کرده است تا کاربران بتوانند ضمن اتوماتیک کردن بسیاری از وظایف، بر موارد مختلفی همچون میزان استفاده محصولات هوشمند از آب هم نظارت داشته باشند.

آینه هوشمند Verdera Voice Lighted، پرچمدار سری جدید لوازم خانگی هوشمند کوهلر است که به گفته سازندگان، اولین آینه حمام مبتنی بر دستیار صوتی الکسا محسوب می‌شود.

لوازم خانگی هوشمند کوهلر

هرچند، طی سال‌های گذشته آینه های هوشمند مختلفی را دیده بودیم که به عنوان یک نمونه اولیه برای فروشگاه‌های مختلف ساخته شده‌اند. HiMirror یکی از این موارد است که در نمایشگاه CES 2017 به عنوان اولین آینه هوشمند یکپارچه با فرمان‌های صوتی پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. در حقیقت، با توجه به توضیحات موجود در وب‌سایت HiMirror، مدل پلاس از این آینه همراه با دستیار صوتی آمازون الکسا توسعه پیدا کرده است.

با این حال، Verdera که در نمایشگاه CES نمایش داده خواهد شد، همانند یک آینه حمام “واقعی” بوده و کاربران به سادگی می‌توانند آن را روی دیوار نصب کنند؛ در حالی که HiMirror یک آینه قابل حمل است که با سطحی منعکس‌کننده، شباهت زیادی به یک تبلت داشته و سطوح مختلف قرار می‌گیرد.

HiMirror تنها برای مراقبت از پوست طراحی شده و این گجت در کنار تحلیل اطلاعات، پیشنهادهای مختلف را نیز ارائه می‌کند. این در حالی‌ست که Verdera Voice Lighted Mirror با تکیه بر دستیار مجازی الکسا، امکان انجام کارهای مختلف و کنترل لوام خانگی هوشمند کوهلر از طریق فرمان صوتی یا اپلیکیشن KOHLER Konnect را فراهم می‌کند. همچنین در صورت پشتیبانی سایر گجت های خانگی از Amazaon Alexa، کاربران می‌توانند آنها را از طریق شبکه وای فای کنترل کنند. اما کوهلر چه برنامه‌های دیگری برای رویداد لاس وگاس دارد؟

لوازم خانگی هوشمند کوهلر

شیر آشپزخانه Sensate همراه با پلتفرم KOHLER Konnect به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق فرمان صوتی یا ژست‌های حرکتی، آن را روشن و خاموش کرده و یا توزیع حجم مشخصی از آب را تعیین کنند. امکان تعیین مقدار دقیقی از آب هنگام پخت و پز به واسطه فرمان صوتی یا دستورهای حرکتی بدون تماس، از جمله زیرکانه‌ترین ایده‌هایی است که تا به امروز در توسعه محصولات خانگی هوشمند دیده‌ایم.

سیستم دوش +DTV با پلتفرم KOHLER Konnect، یکی دیگر از جدیدترین لوازم خانگی هوشمند کوهلر است که امکان کنترل دمای آب، سردوش، موسیقی، سیستم نورپردازی و مدت زمان دوش را فراهم می‌کند. از اپلیکیشن KOHLER Konnect یا +DTV نیز برای کنترل این موارد می‌توان استفاده کرد. صاحبان سیستم قبلی +DTV پلاس به سادگی اضافه کردن یک ماژول می‌توانند آن را به نسخه هوشمند تبدیل کنند.

در نهایت، کیت PerfectFill با پلتفرم KOHLER Konnect، عملیات پر و تخلیه شدن آب را اتوماتیک می‌کند که در نتیجه آن کاربران می‌توانند با استفاده از فرمان‌های صوتی، در حجم و دمای مشخصی از آب، حمام بگیرند؛ بدون آن‌که نیازی به نظارت بر آن داشته باشند.

سایر محصولات همچون توالت هوشمند Numi، صندلی توالت PureWarmth و توالت Touchless Response، همگی با نرم افزار KOHLER Konnect سازگاری داشته و امکان استفاده از ویژگی‌های متعددی را فراهم می‌کنند.

لوازم خانگی هوشمند کوهلر

آینه هوشمند Verdera Voice Lighted از مارس 2018 در دسترس همگان قرار می‌گیرد. اگرچه قیمت نهایی هنوز مشخص نشده است، ولی به گفته مدیران کوهلر، آینه هوشمند این کمپانی آلمانی در سه اندازه مختلف به فروش خواهد رسید که بزرگ‌ترین آن، 40 اینچ اندازه داشته و احتمالا در محدوده 800 تا هزار و 200 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

سایر لوازم خانگی هوشمند کوهلر از پایان سال در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هرچه توی CES امسال معرفی شده مضخرف بوده تریبا بجز چند محصول!!

  2. یکی بیاد به من بگه این چی چیه!! ???

  3. فکر کن یه ایینه بخری هم قیمت ایفون ایسک

    بدردتم نخوره تازه