فروش خودروهای فولکس واگن

فروش خودروهای فولکس واگن پاسات و تیگوان در ایران توسط ماموت خودرو آغاز شد + قیمت

سرانجام شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن آلمان در ایران، فروش خودروهای فولکس واگن پاسات و تیگوان را در کشورمان آغاز کرد. در ادامه، قیمت این محصولات جدید را بررسی می‌کنیم.

فروش خودروهای فولکس واگن پاسات (Volkswagen Passat) و فولکس واگن تیگوان (Volkswagen Tiguan) در ایران آغاز شد. شرکت ماموت خودرو، این محصولات باکیفیت آلمانی را با تحویل 30 روزه و پیش پرداخت 200 میلیون تومانی در بازار کشورمان عرضه می‌کند.

فولکس واگن تیگوان به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر مجهز شده و از سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ AWD بهره می‌برد. همچنین در این خودرو از گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه استفاده شده و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن نیز 7.7 ثانیه اعلام شده است. تیگوان دارای مصرف سوخت 7.4 لیتر در هر صد کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و از اصلی‌ترین رقبای آن در بازار ایران می‌توان به هیوندای سانتافه، رنو کولئوس و کیا سورنتو اشاره کرد.

سدان فولکس واگن پاسات 2018 نیز با موتور 1.8 لیتری توربوشارژ به قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر، گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه، مصرف سوخت 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 7.9 ثانیه به بازار کشورمان وارد شده است. لازم به ذکر است که ماموت خودرو این محصولات تازه وارد را با 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می‌کند.

در ادامه، شرایط فروش و قیمت خودروهای فولکس واگن در ایران را مشاهده خواهید کرد:

قیمت و شرایط فروش خودروهای فولکس واگن در ایران – دی 96

خودروقیمت با احتساب مالیات بر ارزش افزودهشرایط فروش نقدیتحویل
پرداخت در زمان ثبت نامپرداخت در زمان تحویل
فولکس واگن Tiguan مدل 2018289 میلیون تومان200 میلیون تومان89 میلیون تومان30 روزه
فولکس واگن Passat مدل 2018275 میلیون تومان200 میلیون تومان75 میلیون تومان30 روزه
  • تمامی هزینه‌های شماره‌گذاری و عوارض به همراه هزینه بیمه شخص ثالث یک ساله برای کلیه خودروها بر عهده شرکت ماموت خودرو است.
  • حق الزحمه نمایندگی مجاز فروش توسط شرکت تامین و پرداخت می‌شود و دریافت هرگونه وجه اضافی تحت هر عنون غیر مجاز و بر خلاف قوانین شرکت ماموت خودرو است.
  • مالیات بر ارزش افزوده بر اساس نرخ مصوب ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمان تحویل خودرو توسط شرکت محاسبه و در صورت افزایش نرخ، متقاضی متعهد به پرداخت نقدی مابه‌التفاوت آن با اعداد درج شده در جدول فوق خواهد بود.