روبند چشم هوشمند Dreamlight

با روبند چشم هوشمند Dreamlight یک خواب آرام و متفاوت را تجربه کنید

روبند چشم هوشمند Dreamlight یکی از جذاب‌ترین محصولاتی است که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این روبند چشم به شما تضمین می‌دهد که خوابی راحت را تجربه کرده و در طول شب غرق رویای خود شوید.

نمایشگاه CES نه تنها برای مردم، بلکه برای خود ما هم که تمامی اخبار پیرامون آن را تحت پوشش خبری قرار می‌دهیم نیز جذاب است. امسال نیز شرکت های حوزه فناوری جهان با حضور در این رویداد بزرگ جهانی از جدیدترین دستاوردهای خود معرفی کردند. یکی از این محصولات معرفی شده، باعث افزایش کیفیت خواب شما می‌شوند. یک کمپانی اقدام به تولید یک روبند چشم هوشمند به نام Dreamlight کرده است که به ادعای آن‌ها، چشمان شما آسوده‌تر بسته شده و خواب راحت‌تری را تجربه خواهید کرد.

روبند چشم هوشمند Dreamlight دقیقا چیست؟

این روبند، یک ماسک از جنس فوم است که به دور سر شما قرار گرفته و توسط یک تسمه مخصوص از آن محافظت می‌شود تا مطمئن باشد هیچ نوری از اطراف بینی شما به چشمتان نمی‌خورد. با این حال این روبند چشم هوشمند Dreamlight از داخل انعطاف پذیر است و از چهار بلندگو، سنسورهای مادون قرمز، یک مانیتور ضربان قلب اپتیکال و پنل های LED که جلوی چشم شما قرار می‌گیرند بهره می‌برد. استفاده از آن بسیار راحت است . فضای تاریکی که جلوی چشمان شما تشکیل می‌دهد بهتر از هر روبند چشم دیگری است که از فروشگاه‌ها می‌توانید خریداری کنید.

روبند چشم هوشمند Dreamlight

پنل های ال ای دی برای برنامه خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر 15 دقیقه با یک نور نارنجی باعث تولید ملاتونین می‌شود. پس از آن، شما از دنیای خارج رها شده و خواب رویایی شما تا زمانی که از خواب بیدار می‌شوید همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. زمانی که آماده‌ی شروع یک روز جدید باشید رنگ سبز به سمت پلک‌های شما تابیده می‌شود که کمی تندتر از رنگ آبی خواهد بود. علاوه بر این، روبند چشم هوشمند Dreamlight از صداهای بیدارباش مختلفی از موسیقی‌ها گرفته تا نویز سفید بهره می‌برد. البته که وجود مانیتور ضربان قلب اپتیکال،‌ شتاب سنج و زیروسکوپ به کار رفته در این روبند نیز به معنای آن خواهد بود که می‌تواند خواب شما را بررسی کند. با استفاده از برنامه موبایلی، شما می‌توانید بفهمید که شب قبل چه مدت خوابیده‌اید و کیفیت بسته بودن چشم شما چقدر بوده است. شرکت سازنده با مشارکت 23andMe اقدام به ساخت پروفایل‌های خواب سفارشی کررده است که مبتنی بر آرایش ژنتیکی هر کاربری طراحی شده‌اند. به طور مثال یکی از این پروفایل‌ها «خواب داوینچی» نام دارد که باید شما برای استفاده از آن باید مشخصات لازم را داشته باشید و نیازمند خواب کمتری باشید.

از نظر عمر باتری نیز روبند چشم هوشمند Dreamlight با هر بار شارژ تا 4 شب خواهد بود. البته اگر از هدفون داخلی این روبند چشم برای گوش دادن به موسیقی در حین خوایدن استفاده کنید، باید انتظار داشته باشید که این عدد به کمتر از 4 برسد. ظاهرا کمپین سرمایه گذاری این محصول از اواخر ماه جاری میلادی در Indiegogo راه اندازی خواهد شد و هزینه‌های پیش‌بینی شده برای خرید آن نیز 100 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ۱۰۰ دلار واسه خواب راحت برا من خوبه