اندروید تی وی آشپزخانه ای فیلیپس

با اندروید تی وی آشپزخانه ای فیلیپس ، طعم دیگری به زندگی خود ببخشید

اندروید تی وی آشپزخانه ای فیلیپس (The Philips 7703 Series Kitchen Android TV) در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این تلویزیون به دستیار گوگل مجهز، نمایشگر 24 اینچی و یک اسپیکر بلوتوثی مجهز است.

یک دستیار صوتی نمی‌تواند به شما در خرد کردن سبزیجات کمک کند، اما می‌تواند با شما صحبت کند و بگوید که بهتر است چگونه آن‌ها را در بهترین وضعیت و به شکل حرفه‌ای خرد کنید. این یکی از مهم‌ترین دلایلی است که کمپانی فیلیپس تصمیم گرفته تا یک اندروید تی وی جذاب و ویژه همراه با دستیار صوتی گوگل را مخصوص استفاده در آشپزخانه ها طراحی کند.

مشخصات اندروید تی وی آشپزخانه فیلیپس

اندروید تی وی آشپزخانه ای فیلیپس از یک نمایشگر 24 اینچی بهره‌مند است. یک پایه بزرگ نیز در زیر آن تعبیه شده که در داخل آن یک اسپیکر بلوتوثی 16 وات به کار رفته است تا بتوانید در آشپزخانه خود اقدام به گوش دادن صداها کنید. این دیوایس همچنین از کروم کست نیز پشتیبانی کاملی دارد تا شما بتوانید محتوای مورد نظرتان را به راحتی از گوشی هوشمند خود به اندروی تی وی آشپزخانه فیلیپس منتقل کرده و آن را مشاهده کنید.

ویژگی اصلی این اندروید تی وی ،‌حضور یک دستیار هوشمند است که به شما اجازه می‌دهد زمانی که مشغول کاری هستید از طریق آن به دستورالعمل‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که یک میکروفون همیشه فعال در این تلویزیون گنجانده شده است، مجبور نیستید منتظر بمانید تا رابط کاربری آن آغاز به کار کند و هر زمانی که خواستید می‌توانید دیوایس را راه اندازی کنید. علاوه بر این زمانی که غذای شما تهیه شد، می‌توانید از تلویزیون بخواهید که به طور مثال اپلیکیشن نتفلیکس را فعال کرده تا همراه با میل کردن غذا، به مشاهده‌ی یک فیلم نیز بپردازید. در اینجا دو درگاه HDMI نیز وجود دارد که شما می‌توانید یک کنسول بازی و یا یک گیرنده دیجیتال را نیز به اندروید تی وی آشپزخانه فیلیپس متصل کنید.

این اولین دستگاه تلویزیون مخصوص آشپزخانه نیست که ما با آن ملاقات می‌کنیم،‌ اما عمده‌ترین تفاوت آن مجهز بودن به یک دستیار هوشمند مجازی است. در حال حاضر سونی و آرکاس نیز تلویزیون های مخصوص آشپزخانه خود را در بازار به فروش می‌رسانند. با این حال فیلیپس امیدوار است که شانس بیشتری برای کسب محبوبیت در مقابل رقبای قدرتمند خودش در بازار داشته باشد. هنوز ما قیمت و زمان دقیق عرضه این محصول را نمی‌دانیم،‌ اما باید در نیمه دوم سال جاری میلادی منتظر آمدن آن به بازار باشیم.