ربات سگ وی لوومو (Loomo) شما همانند یک حیوان خانگی را دنبال می‌کند + ویدیو

ربات سگ وی لوومو (Loomo) شما را همانند یک حیوان خانگی دنبال می‌کند + ویدیو

ربات سگ وی لوومو (Loomo) محصولی جدید از کمپانی سگ وی رباتیکس بوده که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شده است؛ این گجت علاوه بر هاوربرد، به عنوان یک دستیار رباتیک هم کاربرد دارد.

کمپانی سگ وی رباتیکس (Segway Robotics) در سال 2016 یک ربات شخص پیشرفته را معرفی کرد که به عنوان دستیار ماشینی افراد کاربرد داشت؛‌ در همین رابطه، پس از گذشت دو سال و اعمال تغییرات مختلف، این شرکت یک ورژن پیشرفته‌تر از محصول قبلی خود به نام ربات سگ وی لوومو را در نمایشگاه CES 2018 عرضه کرد که به نسبت نسخه پیشین، زیباتر و کم دردسر تر است.

به صورت کلی ربات سگ وی لوومو دوکاره بوده و علاوه بر سواری دادن به کاربر، به شکل هاوربرد و راحت‌تر کردن جابه‌جایی در مسافت‌های کم، به صورت یک دوست رباتیک هم کارایی دارد؛ پس از پیاده شدن صاحب دستگاه از ربات، قسمت مانیتور بالا می‌چرخد و یک صورت رباتیک را به نمایش می‌گذارد.

ربات سگ وی لوومو علاوه بر عکس‌برداری، قابلیت استفاده به عنوان یک نگهبان ماشینی را داشته و به صورت خودکار کاربر را دنبال می‌کند. سازندگان یکی از ساده‌ترین کاربردهای این وسیله را حمل کردن خریدها پس از رفتن به فروشگاه اعلام کرده‌اند.

ربات سگ وی لوومو (Loomo) شما همانند یک حیوان خانگی را دنبال می‌کند + ویدیو

لوومو با سیستم عامل اندروید کار می‌کند و توسعه‌دهندگان می‌توانند با برنامه‌نویسی‌های مختلف، امکانات بیشتری را به ربات اضافه کنند؛ همچنین، ورژن دیگری از دستگاه به نام لوومو گو (Loomo Go) ساخته شده که قابلیت رساندن سفارش‌ها به خریداران و هدایت واگن باربری را دارد. هنوز صحبتی از قیمت این گجت به میان نیامده است.

در ادامه شما را به دیدن تیزر تهیه‌شده در مورد ربات سگ وی لوومو دعوت می‌کنیم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوشم نیومد تا وقتی حیون تو خونگی داریم مثه سگ ربات به چ دردی میخوره اخه