نمایشگر هوشمند JBL Link View

نمایشگر هوشمند JBL Link View مجهز به دستیار گوگل معرفی شد

نمایشگر هوشمند JBL Link View مجهز به دستیار گوگل معرفی شد. این دستگاه از نمایشگر 8 اینچی و دو اسپیکر 10 وات نیز برخوردار است و در تابستان به فروش می‌رسد.

در حالی که شاید‌ آمازون را با طراحی دو مدل اکو شو و اکو اسپات باید نخستین عرضه کننده نمایشگرهای هوشمندر در جهان بدانیم،‌ اما مدتیست که دیگر آن‌ها تنها تولید کننده این دسته از محصولات نیستند. در نمایشگاه CES امسال لاس وگاس، گوگل نیز از چندین نمایشگر هوشمند که با مشارکت کمپانی‌های سازنده به تولید رسانده بود پرده برداری کرد. یکی از این محصولات نمایشگر هوشمند JBL Link View ساخت شرکت هارمن اینترنشنال است. این محصول را می‌توان یک نسخه از گوگل هوم مجهز به نمایشگر لمسی دانست.

با ابعادی برابر 13 در 5.9 در 3.9 اینچ، به طور کلی نمایشگر هوشمند JBL Link View کمی شبیه به یک توپ فوتبال آمریکایی است، که یک نمایشگر درست در وسط آن تعبیه شده است. اندازه این نمایشگر 8 اینچ بوده و به وضوح 1280×720 پیکسل مجهز است. و از آنجایی که گوگل نیز به عنوان یک شریک در این پروژه حضور داشته، مجهز به یک دستیار مجازی Google Assistant، نظیر دوربین‌های شرکت Nest و سایر محصولات کمپانی گوگل است. همانطور که ما در دو نمایشگر هوشمند اکو شو و اکو اسپات نیز می‌توانیم ببینیم، این محصول را باید یک اسپیکر هوشمند بدانیم که به یک صفحه نمایش تجهیز شده است. شما همچنین می‌توانید از این نمایشگر برای تماس های تصویری، تماشای ویدیوهای یوتیوب و انواع سرگرمی‌های ویدیویی استفاده کنید.

کیفیت صوتی نمایشگر هوشمند JBL Link View فراتر از سایر رقبا

اگر چه در CES امسال چندین نمایشگر هوشمند مختلف معرفی شد، اما وقتی به بخش صوتی نمایشگر هوشمند JBL Link View می‌آییم، آن یک سر و گردن برتر از رقبایش ظاهر شده است. به لطف ریشه‌های هارمن، این دیوایس از دو اسپیکر 10 واتی در قسمت جلو، یک خروجی جلویی برای ارائه باس عمیق‌تر به علاوه استریم صوتی 24 بیتی HD برخوردار است. در اینجا همچنین یک کروم کست داخلی جهت پخش چند اتاقه نیز وجود دارد.

هنوز صحبتی از قیمت نمایشگر هوشمند جی بی ال به میان نیامده است، اما اگر شما هم علاقه‌مند به خریداری آن شده‌اید باید تا تابستان پیش رو منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یه سر و گردن از تمام رقیب هاش بالاتره

  2. هیچ وقت کاربرد و فایده استفاده از این وسایل نفهمیدم!! مضخرفن