محصول جدید Nuviz معرفی شد؛ لذت موتورسواری با تکنولوژی HUD

محصول جدید Nuviz معرفی شد؛ لذت موتورسواری با تکنولوژی HUD

محصول جدید Nuviz با بهره‌گیری از تکنولوژی نمایشگر سربالا (HUD)، در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این گجت هوشمند، مخصوص موتورسواران ساخته شده است.

امروزه بیشتر خودروسازان بزرگ دنیا، از سیستم HUD در خودروهای مدرن استفاده می‌کنند. در واقع، هاد یکی از گزینه‌های مهم برای این دست خودروهاست. حال به لطف آخرین گجت Nuviz، این تکنولوژی به زودی به دنیای موتورسواری نیز وارد می‌شود.

محصول جدید Nuviz اولین گجت کاملا یکپارچه با تکنولوژی Head-Up Display است که صرفا برای موتورسواران طراحی شده است. در این گجت، اطلاعات قابل تنظیمی جلوی چشم موتورسوار و بر روی دسته‌ی موتور قرار می‌گیرد و به یک دوربین HD داخلی نیز مجهز است.

Nuviz همه‌ی قابلیت‌های مورد نیاز نظیر پخش موزیک، مسیریابی و ایجاد ارتباط با دیگران را یک‌جا ارایه می‌دهد. موتورسواران با استفاده از این تکنولوژی، می‌توانند بدون نگرانی و با خیالی آسوده، با سایر افراد در ارتباط باشند. دوربین موجود در این گجت هوشمند، قادر به گرفتن عکس و فیلم نیز هست.

محصول جدید Nuviz معرفی شد؛ لذت موتورسواری با تکنولوژی HUD

سیستم هاد توسط یک نمایشگر کوچک از نوع LCOS بر روی محصول جدید Nuviz سوار شده است. به لطف نمایشگر سربالای Nuviz، تصاویری کاملا رنگی به صورت شناور در فاصله 4 متری موتورسواران دیده می‌شود که حاوی اطلاعاتی مفید برای آنهاست. محصول جدید Nuviz همچنین اطلاعات خود را به صورت کاملا لمسی بر روی دسته‌ی موتور قرار می‌دهد تا موتورسواران بدون نیاز به چرخاندن سر، این اطلاعات را دریافت کنند.

Nuviz در هر شرایطی قابل استفاده است؛ کاربران می‌توانند حتی در هوای بارانی نیز از امکانات این گجت بهره ببرند. یک باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به مدت 8 ساعت بر عهده دارد.

جدیدترین محصول Nuviz در نمایشگاه CES 2018 در لاس‌وگاس ایالات متحده معرفی شده و قیمت آن، بدون کسر مالیات، 700 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*