دره کنیون

نمایش پروژه دره کنیون (Grand Canyon) با پنل های OLED ال جی در نمایشگاه CES

پروژه دره کنیون (Grand Canyon)، ساخته شده با پنل های بدون قاب OLED ال جی در نمایشگاه CES 2018 به نمایش درآمد و چشم‌های بازدیدکنندگان را به خود خیره کرد.

ساختار منحصربه‌فرد و جذاب پنل های OLED ال جی که به خاطر منعطف بودن و خیره‌کنندگی این پنل‌های تجاری به وجود آمده بود، همه بازدید‌کنندگان نمایشگاه CES 2018 را شگفت‌زده کرد. دره کنیون (Grand Canyon) ساخته شده با پنل های OLED ال جی که نزدیک سه متر ارتفاع داشت، از 246 پنل بدون قاب OLED ال جی ساخته شده بود که به صورت محدب و مقعر در این ساختار قرار گرفته بودند و باعث می‌شدند ده‌ها هزار بازدیدکننده یک تجربه استثنایی از یکی از عجایب طبیعت داشته باشند.

دره کنیون

فناوری OLED ال جی از پیکسل‌های خود نورده استفاده می‌کند تا کنترل کاملی روی روشنایی تصویر و کیفیت آن به وجود بیاید و به خاطر عدم وجود یک منبع نور مجزا این پنل‌ها بسیار سبک، باریک و منعطف هستند. با استفاده از این فناوری منحصربه‌فرد، پنل های بدون قاب ال جی برای امور تجاری بسیار مناسب بوده و می‌توانند با انعطاف‌پذیری خود کاملا مطابق نیاز شخصی‌سازی بشوند. این کار باعث شده تا این پنل‌ها علاوه بر تبدیل شدن به یک اثر هنری، یک تابلوی تبلیغاتی بسیار کاربردی باشند.

دره کنیون

تجربه صحنه‌های طبیعی تاثیرگذار در پروژه دره کنیون

دره کنیون (Grand Canyon) ساخته شده با پنل های OLED ال جی از 90 پنل مقعر و 156 پنل محدب بدون قاب تشکیل شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند در راهروی پیچ و خم دار 28 متری این ساختار حرکت کرده و جذابیت تصویر تولید شده توسط 2 میلیارد پیکسل خود نورده OLED را تجربه کنند. این تجربه ویدیویی خارق‌العاده که صحنه‌های طبیعی تاثیرگذاری مثل جنگل، قطب، آبشار، کولاک و غیره را به نمایش می‌گذارد و به وسیله صدای Dolby Atmos که در تلویزیون های 2018 ال جی به کار گرفته شده است، تجربه دیدن این تصاویر را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند.

دره کنیون

فناوری OLED ال جی یک دسته‌بندی جدید بسیار پیشرفته از صفحه نمایش‌هایی درست کرده است که تصویری هیجان‌انگیز با مشکی مطلق و رنگ‌های باورنکردنی به نمایش می‌گذارند. تصاویری که برخلاف پنل‌های LCD و یا LED تصویر را بدون افت کیفیت در هر زاویه دیدی به نمایش می‌گذارد. به لطف قابلیت منحصربه‌فرد فناوری OLED در روشن و خاموش کردن هر پیکسل به صورت مجزا، پنل‌ OLED ال جی رنگ‌هایی بسیار واقعی که تا به حال ندیده‌اید را به نمایش گذاشته و کنتراستی بی‌نهایت ایجاد می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*