هدفون های بیسیم JVC

هدفون های بیسیم JVC با اهداف مختلفی در لاس وگاس به نمایش درآمدند

هدفون های بیسیم JVC در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. این هدفون ها شامل 3 مدل تو گوشی و یک مدل رو گوشی هستند که با طیف قیمت و مشخصات فنی مختلفی به فروش خواهند رسید.

درست همانند بسیاری از سازندگان هدفون ها که امسال در نمایشگاه CES شرکت کردند، غول ژاپنی حوزه تکنولوژی، شرکت JVC نیز از چندین هدفون بیسیم جدید پرده برداری کرد تا ما را به آینده هدفون هایی مجهز به یک شارژر داخل کیف نگهدارنده خود نزدیک کند.

معرفی هدفون های بیسیم JVC

یکی از این هدفون های بیسیم JVC که شب گذشته معرفی شد، در واقع هدفون اسپورت HA-ET90BT است که با هدف ورزشکاران و استفاده در باشگاه های ورزشی طراحی شده است. جی وی سی ادعا می‌کند که این هدفون از تاییدیه ضد آب IPX5 برخوردار است. شما می‌توانید به لطف یک گیره لاستیکی در بالای هر یک از گوشی های این هدفون، مطمئن باشید که حتی با تحرک زیاد هنگام ورزش نیز از داخل گوش شما بیرون نخواهند آمد. شما می‌توانید این گیره را نسبت به شکل گوش خود تنظیم هم کنید. کاربران می‌توانند از 3 اندازه مختلف،‌ یکی را بر حسب نیازهای خود انتخاب کرده تا بهترین لذت تجربه موسیقی را به دست بیاورند. بر روی گوشی سمت چپ نیز یک میکروفون و یک دکمه که می‌تواند پخش موسیقی را در دست بگیرد وجود دارد.

این هدفون بیسیم ورزشی همراه با کیف با یک گیره و جای شارژ به فروش خواهد رسید. هدفون HA-ET90BT از ماه مارس با قیمت 149.95 دلار روانه بازارهای جهانی می‌شود.

هدفون های بیسیم JVC

HA-ET90BT

جی وی سی به سختی تلاش می‌کند تا بتواند با هدفون بلوتوثی اسپورت HA-ET103BT کاربران ورزشکار را به سمت خود بکشد. این هدفون جدید تو گوشی گیره های لاستیکی در هر قسمت گوشی خود برخوردار است تا مطمئن شود در هنگام ورزش از گوش شما به بیرون پرتاب نخواهد شد. این گوشی ها همچنین به لطف تاییدیه IPX2 ضد تعریق هستند.

هدفون های بیسیم JVC

HA-ET103BTR

هدفون HA-ET103BT از درایور 8.5 میلی‌متری و درگاه‌های باس عمیقی برخوردار است. در اینجا یک میکروفون و سه کلید برای پاسخگویی تماس و کنترل پخش موسیقی وجود دارد. این هدفون در گوشی هایی با سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ همراه با یک کیف پلاستیکی مستحکم به عرضه درخواهد آمد. شما می‌توانید این هدفون را از ماه مارس با قیمت 49.95 دلار و در رنگ‌های مشکی،‌ آبی یا قرمز خریداری کنید.

جی وی سی برای مسافرانی که بیش از حد با صداهای آزاردهنده‌ای نظیر نویز هواپیماها و قطارها سر و کار دارند نیز اقدام به یک جفت هدفون نویز کنسلینگ بلوتوثی به نام HA-S80BN‌ کرده است. این هدفون ها تاشو بوده و می‌توان با هر بار شارژ‌ همراه با بلوتوث و نویز کنسلینگ فعال تا 11 ساعت از آن‌ها استفاده کرد.

هدفون های بیسیم JVC

HA-S20BT

هدفون نویز کنسلینگ JVC همچنین با یک میکروفون داخلی و یک کابل جداشدنی نیز همراه است تا حتی در هنگام گوش دادن به موسیقی نیز بتوانید آن را شارژ کنید. این هدفون دارای سه حالت صدای مختلف معمولی، باس و واضح است و از ماه می می‌توانید با قیمت 99.95 دلار آن را خریداری کنید.

اما آخرین عضو هدفون های بیسیم JVC برای نمایشگاه CES 2018، یک هدفون رو گوشی شیک و جذاب به نام HA-S20BT است که در رنگ‌های آبی، صورتی، مشکی و یا سفید به عرضه درخواهد آمد. شاید در نخستین نگاه نتوانید با این هدفون ارتباط برقرار کنید،‌ اما دارای یک طراحی ساده و مینیمالیستی است تا بتوانید به راحتی با پوشاک خود آن را ست کنید. این هدفون تاشو دارای سه دکمه کنترلی و میکروفون است و می‌توانید با هر بار شارژ‌ تا 11 ساعت از آن استفاده کنید. شما می‌توانید این هدفون جذاب را که ارزان‌ترین عضو خانواده هدفون های بیسیم JVC برای سال 2018 است از ماه مارس با قیمت 39.95 دلار خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*