بازی پهپاد

بازی پهپاد شرکت Drone Interactive در دنیای واقعیت مجازی شگفت‌انگیز است

بازی پهپاد شرکت Drone Interactive به کاربران اجازه می‌دهد با پهپادهای واقعی، در دنیای واقعیت مجازی و یا حتی واقعیت افزوده به جنگ دشمنان رفته و یا با دیگر رقبا مسابقه بدهند. این بازی های واقعیت مجازی فوق‌العاده جذاب هستند.

پهپادها از مدت‌ها قبل در تمامی ابعاد زندگی انسان‌ها وارد شده‌اند. در ابتدا به این وسایل تنها به چشم ابزارهایی به منظور جاسوسی نگاه می‌شد، اما از سال‌ها پیش شاهد استفاده از آن‌ها در کشاورزی، عکاسی و فیلم برداری، ردیابی متهمان و همچنین انجام عملیات‌های نجات هستیم. در بین بی‌شمار کاربرد پهپاد، به تازگی باید گیم را نیز وارد کنیم.

بازی پهپاد جدید را می‌توان در دنیای واقعیت افزوده و یا واقعیت مجازی اجرا کرد

استارتاپ فرانسوی Drone Interactive با ترکیب پهپادهای فیزیکی درون گیم پلی واقعیت مجازی، تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های واقعیت مجازی را در اختیار کاربران قرار داده است. در تستی که از این بازی در جریان نمایشگاه CES 2018 انجام شد، کاربران چشم‌بندهای واقعیت مجازی را بر روی سر خود بسته و سپس با استفاده از کنترلرهای استاندارد ایکس باکس، کنترل کوآدکوپتر درون این بازی واقعیت مجازی را به دست گرفتند. هدف اصلی در بازی، شلیک موشک به سمت حشره‌های دشمن طی مدت زمانی محدود بود.

البته این تنها بازی پهپاد در دسترس نبوده و حتی می‌توان آن را به صورت واقعیت افزوده نیز اجرا کرد. به عنوان نمونه کاربران عینک‌های واقعیت افزوده‌ای را پوشیده و سپس به جنگ ارتشی از پهپادهای خودران که به شهر آن‌ها حمله کرده‌اند می‌روند! برگزاری مسابقه‌ای بین پهپادها درون یک زمین مسابقه اختصاصی از دیگر بازی‌هایی است که کاربران می‌توانند انجام بدهند.

البته تکنولوژی مورد استفاده توسط استارتاپ Drone Interactive در نخستین مراحل توسعه قرار داشته و این شرکت اکنون به دنبال سرمایه‌گذارانی برای کمک به پیشرفت پروژه است. پس کاربران علاقه‌مند به بازی‌های واقعیت مجازی و واقعی افزوده که امکان استفاده از پهپادها در دنیای خیالی آن‌ها را شگفت‌زده کرده است، باید برای مدتی نامعلوم منتظر بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*