پروژکتور 4K اپتوما

پروژکتور 4K اپتوما مجهز به دستیار آمازون الکسا معرفی شد

اپتوما از یک چندین پروژکتور 4K در نمایشگاه CES 2018 پرده برداری کرد. در راس آن‌ها پروژکتور 4K اپتوما UHD51A قرار دارد که به دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز خواهد بود.

دستیاران صوتی مهم‌ترین مهره بازی در نمایشگاه CES 2018 هستند. اطراف نمایشگاه لاس وگاس را که بگردید، شما می‌توانید تلویزیون های ال جی، لپ تاپ های ایسر، روترهای ایسوس و حتی اتومبیل هایی را مشاهده کنید که به دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز هستند.

اما شاید کسی فکر آن را هم نمی‌کرد که یک پروژکتور نیز به صورت پیشفرض از دستیار الکسا بهره‌مند باشد. کمپانی اپتوما با حضور در نمایشگاه از نسل جدید پروژکتورهای 4K مدل Optoma UHD60 پرده برداری کرد. این محصول همچنان بر روی دسترسی و تبدیل شدن به یک جریان اصلی نزد مشتریان تمرکز دارد و حالا نسل جدید آن با نام UHD51A معرفی شده است. این پروژکتور 4K اپتوما در واقع نخستین پروژکتور جهان لقب گرفته است که به یک دستیار هوشمند مجهز خواهد بود.

پروژکتور 4K اپتوما را با فرامین صوتی کنترل کنید

این پروژکتور 4K اپتوما می‌تواند تا حداکثر 2400 لومن را با نسبت کنتراست 500K:1 ارائه دهد و طیف رنگ‌هایی با کیفیت HDR10 را به ارمغان بیاورد. همراه با نرم افزار Alexa Smart Home، این محصول از یک مدیا پلیر 4K UHD، سیستم عامل اندروید و دو درگاه HDMI 2.0 نیز مجهز است که می‌توانند بازی در نرخ 60 فریم بر ثانیه را نیز پشتیبانی کنند. همراه با پروژکتور 4K اپتوما UHD51A، شاید شما دیگر نیازی به یک اسپیکر آمازون اکو یا سایر محصولات مشابه با آن نداشته باشید. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این پروژکتور مجهز به مجموعه الکسا می‌تواند به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی بلندگو، نمایشگر، نورپردازی و غیره را تنظیم کنید، بنابراین به نظر می‌رسد که شما می‌توانید تمام منزل خود را آماده‌ی تماشای یک فیلم در شب کنید.

پروژکتور 4K اپتوما

شما باید انتظار داشته باشید پروژکتور 4K اپتوما UHD51A از انتهای ماه مارس با قیمت 1699 دلار روانه بازار شود. روشنایی و کنتراست این مدل کمتر از پروژکتور UHD60 است، اما با توجه به قیمت کمتر و یک دستیار مجازی بسیاری از مشتریان این مدل را بی‌تردید انتخاب خواهند کرد. در حال حاضر هیچ پروژکتور دیگری وجود ندارد که بتواند از فرامین صوتی شما پیروی کرده و امکاناتی اینچنینی را در اختیارتان قرار دهد.

علاوه بر این مدل، کمپانی اپتوما از پروژکتورهای مختلف دیگری نیز پرده برداری کرده که هرچند فاقد الکسا هستند، اما قدرت و قابل حمل بودن آن‌ها نبود این دستیار صوتی را جبران می‌کند. مدل اپتوما 4K UHD HDR Laser UST از یک منبع نور لیزری استفاده می‌کند تا از فاصله‌ی 8 اینچی از هر دیواری بتواند یک نمایشگر 100 اینچی باکیفیت را برای شما به وجود آورد. این محصول از سه ماهه دوم سال 2018 به فروش خواهد رسید. از دیگر مشخصات مهم آن باید به نسبت کنتراست 2 میلیون به 1، پشتیبانی از HDR و یک حالت استفاده کم انرژی اشاره کرد.

دیگر محصولات اپتوما شامل یک پروژکتور قابل حمل به نام LED Pocket با ابعاد 3 در 4.5 اینچ و وزن 340 گرم است که با قیمت 279 دلار از سه ماهه دوم سال جاری میلادی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرا همه محصولاتی که امسال توی CES حضور دارن گیر دادن دستیار صوتی؟! D:

    از یخچال تا پروژکتو! همه ش نقشه های اسرائیله D: