رندر اچ تی سی یو 12

رندر اچ تی سی یو 12 منتشر شد؛ باریکترین گوشی اچ تی سی در راه است؟

رندر اچ تی سی یو 12 (HTC U12)، به تازگی جزییات جدید از طراحی استثنایی پرچمدار سال 2018 شرکت اچ تی سی را به نمایش گذاشت. طراحی اچ تی سی به کلی تغییر کرده و احتمالا شاهد باریکترین گوشی این شرکت خواهیم بود.

اچ تی سی یو 11 یکی از گوشی های بسیار عالی و قدرتمند اچ تی سی بود. این گوشی در میانه سال 2017 رونمایی شد، همچنین در DxOMark نمره بهترین دوربین باکیفیت را دریافت کرد، اما اچ تی سی با مشکل بزرگی روبرو خواهد بود و آن هم ترس عدم فروش و جذابیت زیاد در گوشی‌های پرچم‌دار است، همانطور که این مشکل برای اچ تی سی یو 11 نیز صدق می کرد. با وجود این که گوشی‌های پرچم‌دار سال 2017 همگی از طراحی بدون حاشیه و یا با کمترین حاشیه صفحه بهره می‌بردند، یو 11 چنین طراحی در خود نداشت و به نظر می رسد که شرکت اچ تی سی رویه خود را از نظر طراحی گوشی‌های سال 2018، تغییر خواهد داد.

به تازگی رندر اچ تی سی یو 12 به نمایش در آمده است. در این رندر، طراحی یو 12 دارای تغییرات بسیاری شده و از طراحی‌های نامتعارف بهره می‌برد و شباهتی به طرح‌های اچ تی سی ندارد. اچ تی سی هیچ‌گاه گوشی به چنین ظرافتی نداشته ولی در رندر به نمایش درآمده، یو 12 تنها 6 میلیمتر ضخامت دارد. این گوشی همچنین به صفحه نمایش با نسبت صفحه 18:9 مجهز شده و همچون گوشی آنر وی 10 از سنسور اثر انگشت در قسمت جلوی تلفن همراه بهره می‌برد. U12 جک هدفون را نیز به همراه خواهد داشت.

رندر اچ تی سی یو 12

تا به حال اطلاعات دقیقی از کیفیت دوربین یو 12 نداریم اما این گوشی به دو دوربین دوگانه در پشت و جلوی گوشی مجهز شده است. اگر اچ تی سی روال سال گذشته خود را در مورد نوع و کیفیت دوربین ادامه داده باشد، انتظار داریم که دوربین اچ تی سی یو 12 نیز جزو بهترین‌های سال 2018 قرار گیرد.

تصاویر رندر تنها اطلاعات کلی از طراحی را نشان می‌دهند و نمی‌توان به طور دقیق در مورد آن صحبت کرد اما اچ تی سی یو 12 در نمایشگاه MWC 2018 که ماه آینده برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

رندر اج تی سی یو 12

رندر اج تی سی یو 12

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعا باریکه خیلیم جذابه
    امید وارم گوشی خوبی باشه چون قیافش که هوادارای زیادی پیدا میکنه

  2. خوشگله لامصب خیلیم خوشگله

  3. اینی که جک هدفون داره یه دنیا می ارزه D:

    منتظر اطلاعات بیشتری ازش هستم