قیمت گلکسی S9

قیمت گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس پایین‌تر از سایر پرچمداران خواهد بود

مطابق با گفته یکی از مدیران سامسونگ، قیمت گلکسی S9 و S9 پلاس پایین‌تر از پرچمداران 2017 این شرکت خواهد بود. در نتیجه باید منتظر قیمت‌های رقابتی از سوی سامسونگ باشیم!

گنگره جهانی موبایل 2018، اواخر ماه آینده میلادی در شهر بارسلون برگزار می‌شود؛ جایی که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. پرچمداران سامسونگ از جمله مورد انتظارترین گوشی های سال 2018 میلادی هستند که بسیاری از کاربران از همین حالا برای عرضه آنها لحظه‌شماری می‌کنند. تا به امروز اغلب جزئیات فنی این تلفن های هوشمند از طریق منابع مختلف فاش شده است. حالا رییس سامسونگ در چین نیز اطلاعات جالبی از قیمت این گوشی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

Quan Guixian در مصاحبه‌ای گفت که تعداد زیادی از تولیدکنندگان به منظور ارائه تجربه کاربری بهتر، در حال افزایش قیمت گوشی های خود هستند. اما قیمت گلکسی S9 پایین‌تر از حد انتظار بوده و حتی ممکن است با قیمتی کمتر از گلکسی S8 و +S8 پلاس عرضه شود. سال گذشته، این تلفن های هوشمند با قیمت 5 هزار و 688 یوان (888 دلار) پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته بودند؛ در این صورت، احتمالا گلکسی S9 در حدود 800 دلار قیمت خواهد داشت.

قیمت گلکسی S9

اخیرا دو گوشی با شماره‌های مدل SM-G9600 و SM-G9608 موفق به دریافت گواهی 3C شده‌اند که به نظر می‌رسد پرچمداران 2018 سامسونگ باشند.

قیمت گلکسی S9

انتظار می‌رود این اسمارت فون ها با تراشه اسنپدراگون 845، شارژ بی سیم، مقاومت در برابر آب و یک قابلیت تشخیص چهره جدید، در نخستین روز از نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. واقعا عالی اگه اینجوری بشه
    ولی این خبر صحت داره چون تو بقیه پست حرفی از قیمت نمیزنین

  2. سام‌هنگ بگه 50 دلار هم ارزش نداره، باتریش می ترکه و به فنا میره D:

    فقط آیفون

    • شیرین عقلی دیگر به دنیای نت وارد شد…کاش میتونستی و بودجه داشتی که بتونی یک گوشی سامسونگ بخری.تو فقط میتونی گوشی های درجه 3 چینی رو بخری

  3. سامسونگ عشقه، مثل بقیه برندها نیست، همون اس 8 الانم بهترین گوشیه بازاره

  4. دمش گرم، خدایی پارسال خیلی گرون بودن پرچمدارا، اینطوری قیمت بزنه شیائومی و ال جی یحتمل زیر 700 (حدود 650 دلار) قیمت بزنن

  5. 800 دلار؟؟ واقعا اپل و ایفون میخوان قیمتو بکشن پاینن خخخ

  6. برای اینه که اصلا همون اس هشته تغیری نکرده

  7. سامسونگ تو ۲۰۱۸ کولاک خواهد کرد …

  8. خوب نمیخرن دیگه