مک بوک 13 اینچی جدید جایگزین مک بوک ایر

مک بوک 13 اینچی جدید احتمالا جایگزین مک بوک ایر خواهد شد

ظاهرا اپل امسال یک مک بوک 13 اینچی جدید (MacBook 13inch) را جایگزین مک بوک ایر پرفروش خود خواهد کرد. هنوز مشخصات فنی، قابلیت‌ها و نوع نمایشگر این مک بوک جدید مشخص نشده است.

با در نظر گرفتن این که چه تعداد لپ تاپ برند اپل هم اکنون در بازار موجود است، ما مطمئنیم که برخی افراد از این که آن‌ها از چگونگی برنامه ریزی شرکتشان برای مدیریت تمام محصولاتشان متعجب هستند. به طور مثال، DigiTimes در گزارش جدید خود مدعی شده است که مک بوک ایر در سال جاری میلادی جای خودش را به مک بوک 13 اینچی جدید اپل خواهد داد و برای همیشه باید با این محصول خداحافظی کنیم.

به نقل از این گزارش، اپل در نظر دارد تا یک مک بوک 13 اینچی جدید را امسال جایگزین مک بوک ایر دوست داشتنی و پر فروش خود کند. این خبر به واسطه یکی از مهم‌ترین تامین کنندگان سخت افزاری اپل به نام General Interface Solution به بیرون درز پیدا کرده است. به گفته این شرکت، اپل امسال سفارش بیشتری را برای مدل رده ابتدایی مک بوک 13 اینچی خود به آن‌ها ارائه کرده است. اپل سال 2015 یک مک بوک 12 اینچی را عرضه کرد که در بین دو مک بوک ایر 11 اینچی و 13 اینچی قرار می‌گیرد.

مک بوک 13 اینچی جدید جایگزین مک بوک ایر

مشخصات مک بوک 13 اینچی جدید اعلام نشده است

با این حال مک بوک ایر تنها لپ تاپ در خانواده لپ تاپ های اپل است که فاقد نمایشگر رتینا است. این به معنای کمی افزایش و به‌روزرسانی بخش پردازنده در محصولات حاوی نمایشگر رتینا است که باعث می‌شود مک بوک ایر نسبت به سایر لپ تاپ های این کمپانی، قدیمی‌تر باشد. اگر شایعات به واقعیت تبدیل شوند، امسال اپل حداقل یک مک بوک 13 اینچی جدید را معرفی خواهد کرد (مگر این که اپل یک مک بوک پرو جدید را نیز معرفی کند). در گزارش‌های قبلی اپل اظهار داشته است که در سال جاری نمی‌تواند یک نسخه کاملا پیشرفته از مک بوک پرو خود را نسبت به نسل‌های فعلی آن ارائه کند. در هر صورت برای اطمینان از این قضیه، باید تا زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل در امسال (WWDC 2018)‌ منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*