زمان عرضه هوم پاد اپل

زمان عرضه هوم پاد اپل (Apple HomePod) رسما اعلام شد

سرانجام زمان عرضه هوم پاد ، اسپیکر هوشمند اپل اعلام شد. فروش HomePod از 20 بهمن ماه با قیمت 349 دلار آغاز خواهد شد.

اپل سال 2017 از یک اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار سیری به نام HomePod پرده برداری کرد. این کمپانی در ابتدا قصد داشت یک دیوایس جدید را اواخر سال گذشته عرضه کند، اما اسپیکر آن‌ها اواسط ماه دسامبر معرفی شد تا عرضه هوم پاد اپل به ابتدای سال 2018 موکول شود. اپل ساعاتی پیش رسما زمان دقیق فروش اسپیکر هوشمند خود را تایید کرد.

زمان عرضه هوم پاد اپل در مناطق مختلف، متفاوت است

اپل تایید کرده است که عرضه هوم پاد از روز جمعه نهم فوریه (20 بهمن ماه)‌ آغاز خواهد شد. همچنین مشتریان اهل ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا می‌توانند این اسپیکر جذاب را از جمعه پیش رو یعنی ششم بهمن ماه به صورت آنلاین سفارش دهند. اما عرضه هوم پاد در کشورهای فرانسه و آلمان با تاخیر،‌ از بهار پیش رو انجام خواهد گرفت. لازم به ذکر است که قیمت هوم پاد نیز 349 دلار اعلام شده است.

اگرچه اپل تاخیر چند ماهه‌ای را در فروش این محصول ایجاد کرده است، اما هیچ گونه تغییر در آن قابل مشاهده نیست. به نظر می‌رسد دقیقا با همان اسپیکری ملاقات خواهیم کرد که اهالی کوپرتینو در کنفرانس توسعه دهندگان سال گذشته خود از آن پرده برداری کرده بودند. با قیمت 349 دلار، هوم پاد به مراتب گران قیمت‌تر از اسپیکرهای هوشمند ساخت گوگل و آمازون است. بنابراین اپل با این محصول، در لیگ دیگری پا به توپ شده است. هوم پاد اپل بر خلاف دیگر اسپیکرهای هم رده خود نه تنها ارائه کننده قابلیت دستیار صوتی است، بلکه بلندگوهای آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند تا گوش دادن به موسیقی از طریق آن نیز کاملا لذت بخش باشد.

از آنجایی که در این محصول موسیقی از اهمیت بالایی برخوردار بوده، هوم پاد طوری طراحی شده که به صورت کامل می‌تواند با Apple Music ارتباط برقرار کند. البته مشخص نیست این اسپیکر چگونه به افرادی که از دیگر سرویس های استریم موسیقی نظیر اسپاتیفای استفاده می‌کنند، خدمت رسانی خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که سیری در این اسپیکر، از تمامی ظرفیت‌هایی که می‌تواند در دیگر محصولات اپل ارائه کند، برخوردار نیست.

اپل همچنین گفته است که قابلیت پخش صدا در چند اتاق (Multi-Room Audio) در اواخر امسال، توسط یک به روزرسانی نرم افزاری به این دیوایس اضافه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من از اینا میخوامممم زده به سرم یه اسپیکر بخرم

  2. اپل همچنین گفته است که قابلیت پخش صدا در چند اتاق (Multi-Room Audio) در اواخر امسال، توسط یک به روزرسانی نرم افزاری به این دیوایس اضافه خواهد شد

    ایول ایوله ایول من نمیولم ایول