سالن کنفرانس

تهیه و تجهیز سالن کنفرانس و سیستم های صوت و تصویر

شرکت صدرا ایرانیان به عنوان طراح و تجهیزکننده کامل سالن کنفرانس و اتاق‌های مانیتورینگ به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. در ادامه با خدمات متنوع این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم.

خدمات شرکت صدرا ایرانیان در زمینه تجهیز سالن کنفرانس و همایش‌ها

شرکت صدرا ایرانیان مشاور، طراح و تجهیزکننده کامل سالن های کنفرانس و همایش‌ها و همچنین اتاق های مانیتورینگ می‌باشد. مهندسین و متخصصین این شرکت با تجربه‌ای که در زمینه تجهیزات صوتی، تصویری و دکوراسیون دارند آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای در این حوزه می‌باشند.

از افتخارات این شرکت می‌شود به ربع قرن فعالیت درخشان در حوزه‌های مختلف IT و ارائه تجهیزات تخصصی و خدماتی نوین در باب ایجاد سامانه‌های ارتباط تعاملی اشاره کرد. شرکت صدرا ایرانیان آماده مذاکره و نمایش و معرفی طرح‌های خود در زمینه طراحی و اجرای سالن های کنفرانس و جلسات با تمام توان فنی و علمی خود می‌باشد.

بخشی از خدمات قابل ارائه شرکت صدرا ایرانیان عبارت است از:

  • سیستم صوتی عمومی (محیط و پخش صدا – پیجینگ – گیشه)
  • سیستم صوت سالن کنفرانس اجرا و طراحی جلسات آنلاین و آفلاین
  • ویدیوکنفرانس طراحی سامانه‌های مدیریت تصویری – ارتباط چند نقطه‌ای از طریق وب و پروتوکل‌های امن
  • نورپردازی و طراحی دکوراسیون و ارائه طرح‌های مختلف میز و صندلی (مبلمان جلسات)
  • طراحی و اجرای پروژه‌های تصویربرداری و مستندسازی جلسات
  • ایجاد تصاویر گسترده از طریق ویدیو وال و پروژکتور
  • تجهیزات و خدمات مانیتورینگ و نظارتی
  • طراحی اتاق کنترل و مدیریت جلسات

تجهیزات صوت سالن کنفرانس

سیستم های صوت بخش مهمی از سالن کنفرانس می‌باشد. سیستم های صوت در پیاده‌سازی تجهیز سالن کنفرانس بسیار حائز اهمیت است و شرکت صدرا ایرانیان خدمات ممتازی را بر اساس استانداردهای روز و کیفیت بالا با بهترین برندهای دنیا ارائه می‌نماید.

سالن کنفرانس

تجهیزات تصویر سالن کنفرانس

تصویر در سالن های کنفرانس شامل صفحه‌های نمایش و دوربین‌ها می‌باشد. برای بخش تصاویر در اتاق کنفرانس می‌توانید از ویدئو پروژکتور و پرده های نمایش مخصوص استفاده کنید که تصاویر بزرگ و با کیفیت رو می‌توانید داشته باشید و یا از مانیتورهای مخصوص سالن‌های جلسات و تلویزیون‌های تخت استفاده کنید.

دوربین‌های مورد استفاده در کنفرانس های ویدیویی می‌توانند به طور گسترده‌ای متفاوت باشند. از دوربین‌های لپ تاپ یا تلفن همراه شما گرفته تا دوربین‌های فول اچ دی که مجهز به نرم افزاری خاص بوده و می‌توانند چهره‌ی فردی که در حال صحبت کردن می‌باشد را تشخیص بدهند.

تجهیزات پیجینگ و اعلام خطر سالن کنفرانس

برخی از تجهیزات که در سیستم‌های اعلام خطر و همچنین پیجینگ می‌توان به آن اشاره کرد موارد ذیل می‌باشد. انجام و پیاده‌سازی این تجهیزات به صورت حرفه‌ای توسط شرکت صدرا ایرانیان انجام می‌شود.

  • Analogue or digital signal sources
  • Fire & Gas system
  • Entertainment
  • PABX
  • Access Panels
  • Additional speaker
  • Additional Beacons

رک های صوتی و میز سرور

شرکت صدرا ایرانیان مجری تهیه و پیاده‌سازی انواع رک های صوتی با کیفیت و امکانات بالا جهت استفاده در سالن های کنفرانس می‌باشد.

طراحی دکور (میز و صندلی – نورپردازی)

یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در اجرا و خدمات سالن های کنفرانس طراحی داخلی آن می‌باشد. در این بخش قسمت‌هایی مانند طراحی اتاق شامل دیوار، کف و سقف است و همپنین طراحی میز بر اساس نیاز مشتری و طراحی نورپردازی می‌باشد که این خدمات توسط شرکت صدرا ایرانیان با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

ویدئو وال و پروژکتور

در تمامی سالن‌ها و مراکز همایش یا محل‌های کنفرانس بینندگان تمایل به نمایش یا دیدن افراد در حال سخنرانی را دارند از این رو می‌توانید این کار را به دو روش انجام دهید، در روش اول با به هم چسباندن نمایشگرهای یکپارچه ماتریس به ابعاد مشخص تهیه می‌شود و در روش دیگر می‌توانید از ویدئو پروژکتورهای مخصوص سالن کنفرانس استفاده کنید و تصاویر با ابعاد وسیع را داشته باشید.

اتاق کنترل و مدیریت

در سالن های کنفرانس حرفه‌ای و بزرگ نیاز به یک اتاق کنترل جهت مدیریت تمامی بخش‌ها مانند ضبط، پخش، تصویربرداری، مدیریت محتوای نمایش، کنترل نور و صدا، افکت گذاری، کنترل برق و مدیریت تجهیزات بی سیم می‌باشد که این خدمات به صورت کاملا حرفه‌ای توسط شرکت صدرا ایرانیان انجام می‌شود.

پیدا کردن بهترین راهکار مناسب برای شرکت یا سازمان شما

پس از این که برخی از نکات اساسی تجهیزات سالن کنفرانس را مورد بررسی قرار دادید، اکنون می‌توانید با دید نسبتا بهتری به بررسی سالن کنفرانس مورد نیاز خود بپردازید. سالن های کنفرانس یا اتاق‌های جلسات می‌تواند یک ابزار بسیار ارزشمند برای کسب و کار شما باشد که می‌تواند ارتباطات درونی و بیرونی شرکت یا سازمان شما را بهبود ببخشد. همچنین با داشتن سیستم ویدئو کنفرانس در جلسات می‌توانید با دیگر دفاتر خود در سایر نقاط دنیا و یا شرکت‌های دیگری که با آنها همکاری دارید جلسات را برگذار کنید.

جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت تجهیزات سالن کنفرانس می‌توانید با شماره 37024-051 تماس حاصل فرمایید

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کالا با کیفیت متاسفانه کم پیدا میشه. اگر کالا ها رو خودشون گارانتی میکنن خوبه.

  2. موافقم با این کار به شرطی که همین کنفرانشم بدرد بخور باشه ن چرتو پرت بگن

  3. مهمترین موضوع برای یه کنفرانس خوب کیفیت صوتی بالا و نورپردازی مناسبه

  4. سیستم صوتی خدایی باید خوب باشه، گاها آدم توی بعضی از این همایش ها شرکت می کنه (در واقع گزارشش می بینیم) اینقدر صدای طرف نامفهوم و بی کیفیته که گوش خراش میشه رسما

    دکور خوب، گرمای محیط و موارد دیگه همه و همه باعث حرفه ای تر شدن کار میشه چون تو کشور ما خدایی نمی رسن به این موارد