اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava

اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava محل پایگاه‌های نظامی آمریکا در سوریه را لو داد!

اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava برای بسیاری از کاربران آشنا است، چرا که با استفاده از آن فعالیت‌های ورزشی خود را مدیریت می‌کنند. برنامه Strava به تازگی محل قرارگیری چند پایگاه نظامی مخفی آمریکا را لو داده است. اما چطور چنین چیزی ممکن است؟

حفظ اطلاعات و اسرار روز به روز سخت‌تر می‌شود، چرا که دنیای مجازی حریم‌ها را از بین برده و در برخی موارد، افراد مجبور به استفاده از برخی سرویس‌ها در فضای مجازی هستند. شاید فکر کنید به خاطر انتشار عکس‌های خصوصی یک بازیگر چنین موضوعی را مطرح می‌کنیم، اما این مرتبه ابعاد فاجعه بسیار گسترده‌تر است، به طوری که محل قرارگیری چند پایگاه نظامی مخفی آمریکا برای عموم فاش شده است!

اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava که دفتر مرکزی آن در شهر سان فرانسیسکو است، نزدیک به یک میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، افرادی که به وسیله این ابزار، فعالیت‌های خود اعم از دویدن، دوچرخه سواری، اسکی، پیاده‌روی و دیگر موارد را ثبت می‌کنند. البته بدون شک در بین بیش از یک میلیون کاربر اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava تعداد سرباز نیز وجود دارند.

این افراد وقتی در خارج از کشور مستقر می‌شوند، برای حفظ سلامتی خود پیاده‌روی و دوندگی‌های روزمره را ادامه می‌دهند، فعالیت‌هایی که بر روی نقشه گرمای جهانی اپلیکیشن ظاهر خواهند شد. همه چیز تا اینجا خوب پیش رفته، مگر این که بدانید محل پیاده‌روی آن‌ها اغلب درون و یا اطراف پایگاه‌های نظامی مخفی آمریکا در مکان‌هایی همچون سوریه و افغانستان بوده است!

اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava

شرایطی را در نظر بگیرید که بر روی نقشه جهانی اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava ، در مکان‌هایی که به ظاهر بیابان‌هایی بی‌‌آب و علف و بدون هر گونه سکنه هستند، چراغ‌هایی همچون درخت کریسمس روشن شوند! چه کسی می‌تواند در دل بیابان، به جای این که خود را از مرگ نجات بدهد، به فکر حفظ تناسب اندام خود باشد! پس حتما این افراد درون منطقه‌ای حفاظت شده قرار دارند.

به این ترتیب اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava به صورت کاملا اتفاقی محل استقرار پایگاه‌های نظامی آمریکا که این کشور سال‌ها است تلاش می‌کند وجود آن‌ها را مخفی نگه دارد فاش کرد. معلوم نیست این پایگاه‌ها در خاورمیانه و آفریقا دائمی و یا موقتی هستند، اما در هر صورت اکنون افرادی در آن حضور داشته و به فکر تناسب اندام خود هستند.

نقشه اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava در نوع خود کامل‌ترین است

نیازی به استفاده از ماهواره‌های جاسوسی نیست، چرا که تنها به کمک نقشه جهانی برنامه Strava می‌توان دریافت هزاران آمریکایی در خاک سوریه قرار دارند. اکنون حتی مسیرهای گشت‌زنی آن‌ها نیز مخفی نمانده و همه برای عموم فاش شده است. بر اساس گفته‌های توسعه‌دهنده این اپلیکیشن بعد از انتشار آپدیت نقشه گرمای جهانی، اکنون این نقشه در مقایسه با قبل نزدیک به شش برابر اطلاعات بیشتری را شامل می‌شود. با توجه به یک میلیارد داده‌ای که تنها طی ماه سپتامبر از این نرم افزار به دست آمد، می‌توان مطمئن بود نقشه‌ای کامل حاصل شده است.

سازنده عقیده داشت نقشه جدید اپلیکیشن ردیاب سلامتی Strava در نوع خود گسترده‌ترین، غنی‌ترین و زیباترین بوده و تمامی کاربران این برنامه در سراسر دنیا را کنار یکدیگر نشان می‌دهد. باید منتظر ماند تا دید آیا آمریکا واکنشی نسبت به لو رفتن پایگاه‌های نظامی خود در سوریه و بخش‌هایی از آفریقا خواهد داشت یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بچای سپا میتونن چرا تعجب کردین