محبوب ترین گوشی های موبایل از دید آنتوتو

محبوب ترین گوشی های موبایل در سال 2017 از نظر بنچمارک AnTuTu

محبوب ترین گوشی های موبایل از نظر بنچمارک AnTuTu در سال گذشته میلادی مشخص شد. بنچمارک آنتوتو جزو شناخته شده‌ترین مراجع برای کاربران است، به همین دلیل آشنایی با تاپ 10 آن برایشان جذابیت دارد. در ادامه با محبوب ترین گوشی های هوشمند 2017 از نظر آنتوتو آشنا می‌شویم.

با وجود تعدد بنچمارک‌ها، کمتر موردی به اندازه AnTuTu محبوبیت دارد. این بنچمارک بعد از بررسی قسمت‌های مختلف سخت افزاری، در نهایت یک امتیاز درباره آن دستگاه ارائه می‌کند، امتیازی که برای بسیاری از کاربران ملاک مهمی محسوب شده و از بین گوشی های هوشمند مد نظر خود، مدلی که امتیاز نهایی آن در AnTuTu بیشتر است را خریداری می‌کنند.

خوشبختانه در این وب سایت علاوه بر ارائه یک نمره کلی، به هر بخش نیز به صورت جداگانه امتیاز داده می‌شود. در واقع امتیاز نهایی، مجموع نمره‌های قسمت‌های مختلف است. نباید فراموش کرد اعدادی که آنتوتو ارائه می‌کند به صورت عادی هیچ ارزشی ندارند و تنها زمانی کاربردی هستند که آن‌ها را با امتیازهای کسب شده توسط دیگر دستگاه‌ها مقایسه کنیم.

محبوب ترین گوشی های موبایل از دید آنتوتو

در سال 2017 صنعت موبایل فعال‌تر از همیشه ظاهر شد، به طوری که تعداد زیادی گوشی هوشمند با قابلیت‌های منحصربه‌فرد طی آن معرفی شدند. با توجه به این موضوع انتخاب محبوب ترین گوشی های موبایل سخت می‌شود. اما با در نظر گرفتن سلیقه آنتوتو و ملاک قرار دادن آن می‌توان محبوب ترین گوشی های موبایل را پیدا کرد.

در نظر داشته باشید محبوب ترین گوشی های موبایل به عقیده آنتوتو، بر اساس امتیازدهی کاربران کشور چین انتخاب شده‌اند و در بین آن‌ها تقریبا نام محبوب‌ترین دستگاه‌های اندرویدی چینی دیده می‌شود. جالب‌ترین موضوع در این لیست، حضور سه گوشی موبایل وان پلاس در رده‌های بالایی است، به طوری که وان پلاس 5 توانسته بر اساس سیستم امتیازدهی AnTuTu و با کسب امتیاز 95.37 درصد، در صدر محبوب ترین گوشی های هوشمند سال گذشته قرار بگیرد.

محبوب ترین گوشی های موبایل

وان پلاس 5

در رده دوم شاهد قرارگیری وان پلاس 3 به عنوان نخستین پرچمدار این شرکت در سال 2016 به لطف کسب امتیاز 94.28 درصد هستیم. بعد از دو پرچمدار وان پلاس، گوشی پرچمدار میزو پرو 6 پلاس با به دست آوردن امتیاز 93.99 درصد در خانه سوم قرار گرفته است. این گوشی به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات میزو از شروع فعالیت این شرکت به شمار می‌آید.

محبوب ترین گوشی های موبایل در آنتوتو

در صدر محبوب ترین گوشی های موبایل آنتوتو وان پلاس 5 قرار دارد

رده‌های گوشی های وان پلاس در بین محبوب ترین گوشی های موبایل 2017 باورنکردنی است، چرا که علاوه بر رتبه اول و دوم، رتبه چهار را نیز از آن خود کرده‌اند! بعد از پرچمدار میزو شاهد قرارگیری وان پلاس 3 تی به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی های این برند در تاریخچه کوتاه فعالیت آن و دومین پرچمدار شرکت در سال 2016 هستیم. امتیاز این گوشی 92.69 درصد است. شیائومی شرکتی است که توانسته رتبه پنجم را به لطف فبلت می مکس به خود اختصاص بدهد. در بین محبوب ترین گوشی های موبایل سال گذشته، سه گوشی شیائومی دیگر نیز یعنی ردمی نوت 3 (رتبه هفتم)، می 6 (رتبه نهم) و ردمی 4 (رتبه دهم) دیده می‌شوند.

سامسونگ سال گذشته در بازار چین عملکرد آن‌چنان خوبی نداشت، به همین دلیل قرارگیری گلکسی اس 8 در رده ششم این لیست تعجبی نیست. البته برادر بزرگتر آن نیز حضور داشته و رده هشتم محبوب ترین گوشی های هوشمند 2017 را به خود اختصاص داده است. برخلاف انتظار، گلکسی نوت 8 به عنوان محصولی توانمندتر از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، در این لیست جایی ندارد.

وان پلاس و شیائومی بهترین عملکرد را از دید آنتوتو داشته‌اند. وان پلاس با وجود داشتن سابقه فعالیت و تعداد گوشی های کمتر و در اختیار گرفتن بخش کوچکتری از بازار، توانسته رتبه اول و دوم را از آن خود کند که بسیار شگفت‌انگیز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینایی که تو آنتوتو هستن چی میزنن اینقدر جنسش خوبه..

  2. مگه شکی هم باقی میمونه؟؟؟

  3. باور کنید AnTuTu اصلا قابل استناد نیست

  4. عشقه وان پلاس 5 ??❤️❤️?

  5. هاوایی ان تو تو رو خریده پس ?