آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8

انتشار زود هنگام آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 برای برخی کاربران خاص!

آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به زودی منتشر خواهد شد. سامسونگ اعلام کرد برخی کاربران، آپدیت اندروید 8 برای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را کمی زودتر از بقیه دریافت خواهند کرد. اما آن‌ها چه کاربرانی هستند؟

سامسونگ انتشار نسخه بتای اندروید 8 اوریو برای کاربران پرچمداران سری S سال 2017 را در همین سال آغاز کرد. این شرکت به طور مداوم آپدیت‌هایی را برای نسخه بتا منتشر می‌کرد تا رفته رفته ایرادهای آن را برطرف کند. اگرچه سامسونگ هنوز زمان انتشار رسمی آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را اعلام نکرده، اما به تازگی به نکته خوبی اشاره کرده است؛ به‌روزرسانی سیستم عامل جدید، برای کاربرانی که در برنامه تست نسخه بتا شرکت را همراهی کرده‌اند، یک روز زودتر منتشر خواهد شد.

کاربران این دو گوشی مدت‌‌ها است منتظر دریافت جدیدترین سیستم عامل پلتفرم اندروید هستند. با توجه به برنامه‌ای که سامسونگ مدون کرده، با وجود تاخیرهای پدید آمده، آن‌ها نخستین کاربران سامسونگ خواهند بود که طعم اندروید 8 را خواهند چشید.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

تاخیر در عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نه تنها کاربران این دو مدل، بلکه کل جامعه کاربران گوشی های سامسونگ را عصبانی کرده است، چرا که همه می‌دانند تا زمان انتشار به‌روزرسانی برای این دو، خبری از توسعه و عرضه اندروید 8 برای دیگر گوشی ها نخواهد بود.

تست نسخه بتای آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 به پایان رسیده است

برنامه تست نسخه بتای اندروید 8 برای این دو پرچمدار مدتی قبل به پایان رسید. اگرچه انتظار می‌رفت نسخه پایدار تا پیش از انتهای ماه ژانویه (پیش از یازدهم بهمن) منتشر شود، اما هنوز حتی به طور رسمی خبری نیز درباره این موضوع منتشر نشده است. اما طبق پیامی که به تازگی در اپلیکیشن Samsung Members خطاب به شرکت‌کنندگان در طرح بتا منتشر شده است، سامسونگ تصمیم گرفته آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را برای کاربرانی که در طرح بتا شرکت را یاری کرده‌اند، یک روز زودتر عرضه کند. بعد از عدم وقوع پیش‌بینی قبلی درباره عرضه آپدیت تا انتهای ژانویه، اکنون هیچ ایده‌ای درباره تاریخ دقیق انتشار نداریم، اما با توجه به اتمام برنامه بتا و انتشار بیانیه‌ای در برنامه Samsung Members برای کاربران، این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. از ما بهرتون همه چیزاشون سر موعده بعضی وقتا هم زود تر از موعد