تصاویر ایسوس زنفون 5

تصاویر ایسوس زنفون 5 این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد

تصاویر ایسوس زنفون 5 (Asus Zenfone 5) با انتشار دفترچه راهنمای آن مشخص شد. به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای گوشی موبایلی کم‌حاشیه از سوی ایسوس آماده کنند.

زمان زیادی تا شروع نمایشگاه MWC 2018 باقی نمانده است و به نظر می‌رسد سازندگان، برنامه‌های زیادی برای این رویداد بزرگ دارند. پیش‌تر ایسوس با ارسال دعوت‌نامه‌ مخصوص خود، از معرفی زنفون 5 در تاریخ 8 اسفند خبر داده بود. حالا نیز شاهد انتشار عکس‌های نسل جدید گوشی این کمپانی تایوانی هستیم.

گفته می‌شود حداقل سه مدل از این خانواده جدید در رویداد بارسلون پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به علاوه، سازندگان حالا تمرکز خود را روی توسعه گوشی هایی با نمایشگر کشیده و 18:9 قرار داده‌اند تا شاهد استفاده بیشتر از زبان طراحی بدون حاشیه در محصولات ایسوس باشیم.

مطابق با تصاویر ایسوس زنفون 5 با شماره مدل X00PD، سازندگان این‌بار سنسورهای دوربین پشتی را با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار خواهند داد که در نتیجه آن، دستگاه تا حد زیادی مشابه آیفون X خواهد شد. اما موضوعی که شاید بیش از هر مورد دیگری جالب باشد، بهره‌گیری از پورت میکرو یو اس بی در بخش پایینی است. در این صورت احتمالا ما با نسخه رده پایین و ارزان‌قیمت از این سری جدید رو به رو هستیم.

انتظار می‌رود گوشی جدید ایسوس با دوربین سلفی دوگانه، جک 3.5 میلی‌متری صدا، پشتیبانی از دو سیم کارت و خشاب جداگانه مخصوص کارت حافظه میکرو اس دی در اختیار کاربران قرار گیرد.

تصاویر ایسوس زنفون 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. جای دوربین و حسگر اثر انگشتش عالیه

    نه دستت میره رو دوربین و نه بابت باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت اذیت میشی

  2. حاشیه هاش یکم زیاده