نوکیا 7 پلاس

مشخصات و قیمت نوکیا 7 پلاس لو رفت؛ دوربین دوگانه و نمایشگر تمام صفحه

مشخصات تازه‌ای از گوشی اندرویدی نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) منتشر شد. حال می‌دانیم که این گوشی از نمایشگر تمام صفحه و دوربین دوگانه برخوردار است. سایر مشخصات و قیمت نوکیا 7 پلاس را در ادامه بخوانید.

تصاویر اضافه شد

نخستین باری که نام نوکیا 7 پلاس را شنیدیم، سال گذشته و زمانی بود که اپلیکیشن دوربین نوکیا توسط توسعه دهندگان کدگشایی شد. در داخل این اپلیکیشن لیستی از گوشی های نوکیا وجود داشت که برخی از آن‌ها عرضه شده و برخی دیگر هنوز عرضه نشده بود. هفته گذشته، یکی از این گوشی ها با نام نوکیا 7 پلاس در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شد. امروز، اطلاعات بیشتری از آن به دست آمده است تا ما با گوشی اندرویدی جدید نوکیا بیش از پیش آشنا شویم.

نوکیا 7 پلاس

بر اساس این گزارش جدید گوشی نوکیا 7 پلاس به یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی مجهز است که به لطف نسبت ابعاد 18:9، در بدنه‌ای نسبتا کوچک‌تر قرار گرفته تا در دست گیری گوشی مشکل ساز نباشد. از آنجایی که این گوشی به زودی معرفی خواهد شد، Nokia 7 Plus احتمالا نخستین گوشی تمام صفحه شرکت اچ ام دی گلوبال لقب خواهد گرفت.

نوکیا 7 پلاس

دوربین دوگانه

برخلاف مدل اصلی نوکیا 7 که از دوربین تک لنزی 16 مگاپیکسلی برخوردار بود، نوکیا 7 پلاس به یک پیکربندی دوربین دوگانه 12 + 13 مگاپیکسلی با لنزهای ساخت شرکت Zeiss تجهیز خواهد بود. برای دوربین سلفی نیز بر روی قاب جلویی یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز Carl Zeiss و حالت عکاسی حرفه‌ای تعبیه شده است.

نوکیا 7 پلاس

مشخصات فنی

ظرفیت باتری و حافظه نوکیا 7 پلاس مشخص نیست

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر باید به یک بدنه فلزی، اسکنر اثر انگشت سرامیکی پشتی، تکنولوژی صدای 360 درجه ای (Nokia OZO) همراه 3 میکروفون ضبط صدا، پشتیباری از شارژ سریع 18W و اندروید 8 اوریو از پیش نصب شده با برنامه آپگرید به اندروید 8.1 اشاره کرد. در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به ظرفیت باتری و فضای ذخیره سازی این گوشی اندرویدی نشده است، اما به لطف Geekbench ما می‌دانیم که نوکیا 7 پلاس از تراشه اسنپدراگون 660 همراه با 4 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. از نظر قیمتی نیز به نظر می‌رسد نسخه پایه گوشی جدید نوکیا 300 دلار به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. از قرار معلوم شرکت نوکیا داره خودشو برای کسب جایگاه قبلی اولین و بزرگترین فروشنده گوشی های ساده و هوشمند آماده میکنه که برای سالهای طولانی این جایگاه اول جهانی در اختیار نوکیا بود

  2. 300 دلار ؟؟ وااااااااااااااا اشتباه ننوشتید؟؟

  3. گوشی خوش قیمتیه ها