آیا حاضر به خرید گوشی اندرویدی مشابه آیفون ایکس هستید؟ (نظرسنجی گجت نیوز)

آیا حاضر به خرید گوشی اندرویدی مشابه آیفون ایکس هستید؟ (نظرسنجی گجت نیوز)

با توجه به قیمت بالای دردانه‌ی جدید اپل و عدم توان مالی بسیاری از کاربران جهت خرید گوشی آیفون 10 (iPhone 10)، برخی کمپانی‌ها با کپی‌برداری از پرچمدار اپل، اقدام به تولید گوشی اندرویدی مشابه آیفون ایکس کرده‌اند. اما آیا شما حاضر به خرید این محصولات هستید؟

نسخه اصلی گوشی آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) دارای مشخصه‌های ظاهری است که به راحتی می‌توان آن را از یک گوشی اندرویدی مشابه آیفون ایکس تشخیص داد؛ اسمارت فون گران‌قیمت اهالی کوپرتینو به بریدگی خاصی در بالای صفحه نمایش، دوربین دوگانه با چینش لنزهای عمودی و فریمی براق مجهز است. اما مشکل از آنجا آغاز می‌شود که این ویژگی‌ها به همراه سخت افزار رده‌بالا، قیمت آیفون X را به بالای 1000 دلار می‌رساند.

هواوی هم یک گوشی اندرویدی مشابه آیفون ایکس می‌سازد

اگر ظاهر اسمارت فون و استفاده از سیستم عامل iOS برای شما اهمیتی ندارد، احتمالا تاکنون با چند گوشی اندرویدی شبیه آیفون 10 برخورد کرده‌اید که با قیمتی تا یک‌پنجم آیفون ایکس اصلی به فروش می‌رسند. همچنین، شایعاتی به گوش رسیده که برخی تولیدکنندگان مطرح تلفن همراه در جهان هم قصد دارند محصولات خود را با ظاهری مشابه آیفون ایکس روانه بازار کنند. یکی از این تولیدکنندگان، کمپانی چینی هواوی است که به نظر می‌رسد گوشی هواوی پی 20 پرو را به نمایشگری شبیه به iPhone X مجهز خواهد کرد.

اما شما به عنوان کاربر گجت نیوز، حاضر به خرید یک گوشی اندرویدی مشابه آیفون ایکس هستید؟ ضمن شرکت در رای‌گیری این هفته، دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.