گوشی گلکسی سی 10 سامسونگ

گوشی گلکسی سی 10 سامسونگ احتمالا با نمایشگر کم‌حاشیه تولید می‌شود

تصاویری که یکی از کانال‌های یوتیوب از گوشی گلکسی سی 10 سامسونگ (Samsung Galaxy C10) منتشر کرده است، طراحی احتمالی این موبایل جدید را نشان می‌دهد.

چند روز پیش بود که مشخصات فنی گلکسی C10 پلاس از طریق آنتوتو منتشر شد. اگرچه هنوز ما با طراحی این گوشی و نسخه استاندارد آن آشنا نیستیم، اما مثل نسل قبلی، احتمالا شکل ظاهری این دو گوشی با یکدیگر یکسان خواهد بود.

برای نخستین بار در میان محصولات سری Galaxy C، کره‌ای‌ها از صفحه نمایش کم‌حاشیه و 18:9 بهره خواهند برد تا زبان طراحی محصولات این شرکت، یکپارچه‌تر از همیشه باشد. هرچند علی رغم کاهش حاشیه‌ها، کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی قرار گرفته و سنسور اثر انگشت نیز داخل آن تعبیه شده است. این در حالی‌ست که با افزایش فضای صفحه در بخش جلویی گوشی های میان رده سری گلکسی A، اسکنر اثر انگشت به بخش پشتی منتقل شده است. به هر صورت این‌ها فقط کانسپت‌ها و عکس‌هایی هستند که البته می‌توانند به واقعیت نزدیک باشند.

در رابطه با مشخصات، ما تنها با برخی از ویژگی‌های گلکسی C10 پلاس آشنا هستیم که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نمایشگر 6 اینچی 2K، تراشه اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت رم و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و دوربین دوگانه پشتی اشاره کرد. در این صورت، احتمالا نسخه استاندارد نیز با مشخصاتی مشابه به دست کاربران خواهد رسید.

پیش‌بینی می‌شود گوشی گلکسی سی 10 سامسونگ با قیمت پایه 630 یورو، می یا ژوئن رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ایول بابا بعد بیاید هی ایراد بگیرد ازش

  2. خجالت نمیکشه باید کم حاشیه باشه چ منتم میذاره احتمالا

  3. اقا یه سوال دارم مگه چندماه پیش سی۱۰معرفی نشده بود؟؟؟اتفاقا من ازیکی دوتاسایت پیگیری کردم که این گوشی روبخرم..ولی ظاهرآ وارد کشورمانشده هنوز

  4. دوربین 4 گانه رو ترجیح میدم

  5. نمایشگر کم حاشیه خوب نیس .نمایشگر بی حاشیه بزنید اصا