بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری

بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری را بشناسید

در این مقاله لیستی از بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا برای خرید یک گوشی جدید هیچ مشکلی پیش روی شما از این حیث نباشد. این لیست شامل گزینه‌هایی از برندهای بلک بری، سامسونگ، ال جی،‌ هواوی و اپل است.

کدام گوشی هایی که امسال در صدر بازار قرار دارند از بهترین عمر باتری برخوردارند؟ اگر شما هم به دنبال خرید گوشی هستید که می‌خواهید برای روزها شما را از نزدیک شدن به پریز برق بی‌نیاز کند و نمی‌خواهید اسیر گوشی هایی با عمر باتری کم شوید، این مطلب دقیقا مخصوص خود شما نوشته شده است.

ما مهم‌ترین گوشی های جدیدی که مهم‌ترین محصولات حال حاضر بازار برای سال 2018 هستند را در لیستی جمع آوری کرده‌ایم که نه تنها از نظر اندازه، از باتری بزرگی برخوردارند، بلکه از اپلیکیشن‌های مختلف برای بهینه سازی های مختلف و تنظیم کیفیت صفحه نمایش برخوردارند. بدیهی است که عمر باتری یک گوشی به نوع مصرف شما از آن بستگی دارد. برای نمایشگرهای OLED، هر پیکسل مهم است و اگر به یک تصویر با رنگ‌های سفید بسیار زیاد نگاه کنید، بیشتر از یک تصویر تیره رنگ انرژی مصرف می‌کند. زیرا هر پیکسل خود نور خودش را تامین می‌کند و قضیه کاملا با نمایشگرهای LCD که نور آن‌ها از صفحه جداگانه‌ای تامین می‌شود متفاوت است.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، ما آزمایش یکسانی را با روشنایی صفحه نمایش یکسان بر روی چندین مورد گوشی انجام داده‌ایم که حاصل آن لیستی از بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری بوده است.

بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری

و اما در زیر می‌توانید 4 مورد از بهترین پرچمداران و 1 مورد از بدترین آن‌ها در زمینه عمر باتری را مشاهده کنید.

بلک بری موشن و کی وان

سایز باتری: 4000 و 3500 میلی‌آمپر ساعت

بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری بلک بری موشن

ما نمی‌دانیم چقدر دقیق، اما سیستم اسنپدراگون 625 یکی از بهترین سخت افزارها برای ارائه عمر باتری مناسب است. بلک بری موشن و بلک بری کی وان هر دو از چیپست اسنپدراگون 625 بهره‌مند هستند و شکی نیست که به راحتی موفق شده‌اند رتبه اول و دوم لیست بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری را به نام خود ثبت کنند.

اسنپدراگون 625 داخل هر دو گوشی از نظر عملکرد یک پله پایین‌تر از تراشه‌های سری 8xx اسنپدراگون است، اما مصرف انرژی توسط این تراشه بسیار مناسب بوده تا گوشی های بلک بری بتوانند تا 2 روز از شارژ مجدد بی نیاز باشند. با این حال، بلک بری موشن از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، این درحالیست که گوشی کی وان به یک نمایشگر کوچکتر و ظرفیت باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

هواوی میت 10 پرو

سایز باتری: 4000 میلی‌آمپر ساعت

بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری - هواوی میت 10 پرو

میت 10 پرو یک پرچمدار بزرگ از سوی شرکت چینی هواوی است که می‌تواند عمر باتری عالی را در اختیار شما قرار دهد و شما را با استفاده معمولی، به مدت 2 روز از شارژر دور نگه دارد.

هواوی میت 10 پرو یکی از بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری

هواوی میت 10 پرو یک گوشی پرچمدار بوده و از تراشه کایرین 970، یک تراشه پرچمدار ساخت خود هواوی قدرت می‌گیرد. هواوی موفق شده مصرف برق توسط این تراشه را همراه با یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی غول پیکر مدیریت کند. تمامی این فاکتورها منجر به عمر باتری شگفت انگیز هواوی میت 10 پرو شده‌اند. هرچند متاسفانه اگر ساکن آمریکا هستید این گوشی در بازار این بخش از کره زمین به فروش نمی‌رسد.

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

سایز باتری:‌ 4000 میلی‌آمپر ساعت

بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری - گلکسی اس 8 اکتیو

سامسونگ نام گلکسی اس 8 اکتیو مقاوم خود را باید گلکسی اس 8 اکسترا باتری می‌گذاشت، زیرا عمر باتری آن نیز به مراتب نسبت به نسل اصلی این گوشی بیشتر شده است.

بدنه‌ی نسبتا بزرگ‌تر به سامسونگ اجازه داده تا باتری بزرگ‌تر از نسخه معمولی، با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساخت در داخل آن استفاده کند. هرچند به جز این اس 8 اکتیو تفاوت سخت افزاری با اس 8 معمولی ندارد؛ آن نیز از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند، بنابراین یک باتری بزرگ‌تر را باید دلیل اصلی عمر باتری بیشتر در این گوشی سری اکتیو بدانیم. هرچند شاید هر کسی طراحی این محصول مقاومت را نپسندد، اما اگر کسی به دنبال یکی از بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری باشد، بی‌تردید این محصول جزو گزینه‌هایش خواهد بود.

اپل آیفون 8 پلاس

اندازه باتری: 2691 میلی‌آمپر ساعت

بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری - آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس کوچکترین سایز باتری را در بین 5 گوشی که تا به اینجا ذکر کردیم دارد، اما به لطف بهینه سازی عالی پلفترم iOS اپل، آن می‌تواند عمر باتری بسیار جذابی را ارائه کند.

شما می‌توانید به سادگی یک روز را بدون نیاز به شارژ‌ مجدد با گوشی آیفون 8 پلاس خود سپری کنید. هرچند شاید هر روز کاری شما نتواند با یک بار شارژ تامین شودف اما در مجموع آیفون 8 پلاس با چنین سایز باتری موفق شده در لیست 5 گوشی برتر صاحب بهترین عمر باتری قرار گیرد. خانواده آیفون 8 و آیفون ایکس اپل، نخستین گوشی های این شرکت کوپرتینویی هستند که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، بنابراین نیازی نیست مدت زمان زیادی را برای رسیدن شارژ آن‌ها از 0 به 100 منتظر بمانید.

بدترین عمر باتری در بین پرچمداران:

ال جی جی 6

سایز باتری: 3300 میلی‌آمپر ساعت

بهترین گوشی های سال 2018 از نظر عمر باتری - ال جی جی 6

آخرین محصولی که می‌توان در این جدول جای داد، ال جی جی 6 است. این گوشی که اوایل سال 2017 عرضه شد، در واقع تنها پرچمدار سال گذشته است که به تراشه اسنپدراگون 821 سال 2016 مجهز شده بود. همین قضیه باعث شد تا گوشی نتواند نسبت به سایر گوشی های مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 بهینه سازی خوبی را برای بتری انجام دهد و در نتیجه عمر باتری عالی حاصل نشود.

با این حال در استفاده عادی، ال جی جی 6 کمتر از یک روز کامل می‌تواند شارژ را با استفاده زیاد در خود جای دهد. ما امیدواریم ال جی بهینه سازی بهتری را بر روی باتری گوشی ال جی جی 7 خود در سال جاری انجام دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. گوشی رو اگه بخوایم از نظر باتری مقایشه کنیم رده اول رو باید داد به ال جی .ال جی باتری هایی که میزنه شاهکاره .عمر باتری ها و نگهداری شارژشون خوب و عالیه .

  2. بالاترین دوام شارژ باتری در سال 2018 برای mi max 3 خواهد بود

    سال 2017 به گزارش گجت نیوز mi max 2 با همین cpu 625 و باتری 5300 میلی آمپر تونست 5 روز در استفاده عادی روزانه دوام بیاره
    خیلی بدع
    آدم یادش میره دفعه قبل شارژر رو کجا گذاشته

  3. مرسی از شما بابت این که اینها رو نوشتین برای خرید گوشی خیلی کمک میکنه

  4. آیفون اصلا باتریش داغونه چطوری بین اینا دسته بندیش کردین ؟؟

  5. جی 6 ال جی یه سر و گردن بالاتره
    میدونم چون ال جی کمتر استفاده میشه فکر می کنید اغراق می کنم ولی باید دستتون بگیرید گوشی هاشو
    تو هر رده قیمتی گوشی های ال جی یه سرو گردن بالاترن

  6. عمر باتری اونقدا هم مهم نیست الان همه جا شارژر پیدا میشه

  7. Xperia xa1 plus یکی از بهترینها در زمینه باطری در این لیست نیست آخه چرا انقدر این بنچمارکا و سایتا موضعگیری دارن چراااااا؟؟؟