نسل جدید تبلت آمازون Kindle Fire HDX 8.9 معرفی شد

همانطور که ساعاتی پیش در این پست برایتان نوشتیم ، کمپانی آمازون امروز از دو تبلت جدید Fire HD 6 و Fire HD 7 پرده برداشت.اما در کنار این دو محصول آمازون نسل جدید تبلت  Kindle Fire HDX 8.9 خود را با مشخصاتی بهتر معرفی کرده که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.مثل همیشه همراه گجت نیوز باشید.

Kindle Fire HDX 8.9 جدید تفاوت ظاهری چندانی با نسخه قبلی خود ندارد ، اما در بخش مشخصات فنی شامل بهبود هایی شده که آن را در رده تبلت های قدرتمند بازار قرار خواهد داد.پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۵ گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ بهره می‌برد که با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 420 مجتمع شده است.در واقع این اولین تبلتی است که با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۵ کوالکام به بازار عرضه خواهد شد.

آمازون Kindle Fire HDX 8.9 همانند نسخه قبلی خود دارای یک صفحه نمایش  8.9 اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ است.در بخش حافظه این تبلت دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که البته دو نسخه 32 و 16 گیگابایتی آن هم موجود خواهد بود.دوربین آن 8 مگاپیکسلی است و یک فلش LED هم آن را همراهی می کند.

amazon-kindle-fire-hdx-1

از دیگر ویژگی‌های جدید این تبلت هم باید به سیستم صدای Dolby Atmos اشاره کرد که امکان پخش صدایی رسا و شفاف را به بلندی دوبرابر صدای آیپد ایر اپل فراهم می‌کند.

آمازون از هم اکنون نسخه های 16 و 32 گیگابایتی این تبلت را به ترتیب با قیمت 379 و 429 دلار برای پیش فروش عرضه کرده که سفارشات را از 21 اکتبر به مشتریان تحویل خواهد داد.از زمان عرضه و قیمت نسخه 64 گیگابایتی این تبلت هم فعلا اطلاعاتی در دسترس نیست.

منابع : phonearena & engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*