واضح ترین رندرهای گلکسی اس 9

واضح ترین رندرهای گلکسی اس 9 با کیفیت خارق‌العاده منتشر شد

رندرهای گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) در تصاویر بسیار واضحی منتشر شده است که می‌تواند تمام جزئیات این گوشی را به نمایش بگذارد. گوشی پرچمدار جدید سامسونگ در MWC 2018 بارسلونا معرفی می‌شود.

هر روزی که به رونمایی از گوشی گلکسی اس 9 نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات حول آن نیز بیشتر می‌شوند و اخبار زیادی از آن به انتشار می‌رسد. ما تعداد زیادی رندر از این محصول طی هفته‌های گذشته دیده‌ایم و اینگونه به نظر می‌رسد که پیش از رونمایی رسمی، ما با تمامی جوانب این گوشی آشنا هستیم. اگر تا به امروز هیچ رندری از این محصول ندیده‌اید، خوشبختانه به تازگی شاهد انتشار واضح ترین رندرهای گلکسی اس 9 در اینترنت بوده‌ایم که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیستد.

این رندرها هیچ تغییر انقلابی را در طراجی گلکسی S9 نشان نمی‌دهند که البته به جز این نیز انتظار نمی‌رفت. اینگونه به نظر می‌رسد که گلکسی S9 کاملا مشابه گلکسی S8، نسل پیش خود است. بی‌تردید این نکته نمی‌تواند مورد علاقه طرفداران گوشی های پرچمدار در بازار باشند. بنابراین از همین حالا خودتان را آماده کنید و منتظر شگفت زده شدن در مراسم رونمایی پرچمدار جدید سامسونگ نباشید.

برای مشاهده سایز بزرگ تصویر، بر روی آن کلیک کنید

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 9 می‌تواند نمای واضحی از آنچه تا چند روز دیگر از نزدیک می‌بینید را به نمایش بگذارد. شاید سامسونگ راضی به درز آن‌ها نباشد، اما هیچ کاری از دست آن برنمی‌آید تا بتواند جلوی اخبار و رندرهای منتشر شده را بگیرد و مجبور است با این قضیه کنار آید. هرچند به جز تصاویر، ما شاهد انتشار مشخصات فنی این محصول نیز طی روزهای گذشته بودیم، اما نمی‌توان به طور قطع در این مورد صحبت کرد.

آیا از رندرهای گلکسی اس 9 نکته جدیدی یافته‌اید؟

شما می‌توانید بر روی این رندرهای باکیفیت زوم کرده و با دقت بسیار بیشتری به پرچمدار جدید سامسونگ بنگرید؛ شاید با این کار بتوانید به جزئیات تازه‌ای پی ببرید که ما تا به حال متوجه آن‌ها نشده‌ایم. سامسونگ تغییر چندانی بر روی قاب جلویی و پشتی اعمال نکرده است. شاید بتوان تغییر محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت نرا بزرگ‌ترین تغییر در طراحی این گوشی دانست. حاشیه زیری صفحه نیز تا حدودی کمتر از قبل شده است.

حال دیگر بعید به نظر می‌رسد شاهد انتشار رندرهای دیگری از گلکسی اس 9 طی روزهای آینده باشیم، چرا که هر چه لازم بود را با این رندرهای تازه می‌توان دید. سامسونگ قصد دارد 25 فوریه (6 اسفند ماه) از گوشی های خانواده گلکسی اس 9 خود در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا پرده برداری کند. حتی یک گزارش جدید نیز روز گذشته منتشر شد که ادعا می‌کند فروش این محصولات از 16 مارس (25 بهمن 96) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. هر کی اینو بخره خریت کرده چون نوت 8 با فاصله از این بهتره

  2. خیلی ضایع بودن خدایی

  3. دسخوش به سامسونگ منتظر غولت هستیمم

  4. گجت نیوز؛ چقدر قضیه رو داغش میکنی؟ یه گوش میخواد معرفی بشه. انقدر جار و جنجال نداره که. با این قیمتی هم که داره حداقل 90 درصد مردم ما توان خریدشو ندارن. پس نیاز نیست هر ساعت براش مطلب بزاری. هر ساعت یه چیز؛ تصویر در دنیای واقعی؛ تصویر در جهنم و … . بعدشم چقدرم که به ایرانیا احترام میزارن؛ دیدیم تو المپیک زمستانی کره ای ها چیکار کردن. بخدا هر کشور دیگه ای بود مردم تحریمش میکردن تا به چیز خوردن بیفته. اما حیف که ما ایرانیا از این عرضه ها ندریم. فقط ادعا.

  5. کل پیشرفت سامسونگ این بوده بالخره حسگر رو از اون جای مسخرش اورده جایی که بقیه برندها پنج ساله دارن اون کارو میکنن آفرین سامسونگ دزد کثیف

    • کثیف و دزد برند محبوب توئه…وقتی اسم سامسونگ رو میاری باید مواظب باشی که بتونی عظمت و سنگینی نامش رو تحمل کنی…چیه چون پول خریدش رو ندارین دارین میترکین؟