رندرهای هواوی پی 20 پلاس

جدیدترین رندرهای هواوی پی 20 پلاس دوربین سه گانه آن را نشان می‌دهند

هواوی پی 20 (Huawei P20) یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال 2018 بوده و به تازگی رندر قاب مدل پلاس آن منتشر شده است. بر اساس جدیدترین رندرهای هواوی پی 20 پلاس (Huawei P20 Plus) شایعات قبلی درباره سه گانه بودن دوربین آن مجددا تایید می‌شود.

بعد از این که تصاویر واقعی هواوی پی 20 لایت (Huawei p20 light) توسط FCC فاش شد، از عدم تجهیز کوچکترین مدل به دوربین سه گانه مطمئن شدیم. در ادامه و بعد از آن شاهد انتشار تصاویر واقعی هواوی P20 به عنوان مدل پایه خانواده جدید بودیم که انتظارات قبلی ما را رد می‌کرد. در این گوشی نیز خبری از سه لنز در پنل پشتی نبود.

رندرهای هواوی پی 20 پلاس ساختار عمودی دوربین سه گانه آن را نشان می‌دهند

اما شایعات همچنان بر روی مجهز شدن یکی از محصولات خانواده P20 هواوی به دوربین دارای سه لنز تاکید دارند. پس در حال حاضر تنها امید کاربران چشم‌ انتظار، به مدل پلاس است. البته بعید نیست مدل چهارمی نیز با پسوند پرو ارائه شود که سرآمد سه مدل دیگر بوده و به دوربین سه گانه مجهز می‌شود طبق جدیدترین رندرهای هواوی پی 20 پلاس، این مدل به دوربین سه گانه مجهز خواهد شد. در این رندرها که شاهد گوشی درون یک مدل قاب محافظ آن هستیم، دوربین پشتی از سه لنز متشکل شده که به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. در پایین‌ترین بخش فلاش LED قرار دارد.

رندرهای هواوی پی 20 پلاس

با وجود قرار داشتن گوشی درون قاب محافظ می‌توان به خوبی بدون حاشیه بودن طراحی پنل جلویی آن را مشاهده کرد. به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنیم هواوی از نمایشگر جدید خود که پیشتر در آنر 7 ایکس و میت 10 پرو به کار رفته بود در این مدل استفاده می‌کند. در پنل پشتی حسگر اثر انگشت مشاهده نمی‌شود، پس این سد امنیتی بدون شک در کلید فیزیکی هوم قرار دارد.

متاسفانه هواوی چندی پیش اعلام کرد پرچمداران جدید شرکت در نمایشگاه MWC 2018 که تا چند روز دیگر آغاز می‌شود رونمایی نخواهند شد. به همین دلیل برای اطمینان از صحت رندرهای هواوی پی 20 پلاس و دیگر اخبار مربوط به مشخصات فنی این گوشی و سایر مدل‌ها باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. اگر مجهز شدن حداقل یکی از مدل‌های خانواده P20 به دوربین سه گانه دارای رزولوشن 40 مگاپیکسل حقیقت داشته باشد، بعید می‌دانیم نگاه طرفداران عکاسی به هیچ کدام یک از محصولات معرفی شده در کنگره جهانی موبایل جلب شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. همه سایتها ازپرچمدارجدید سونی خبرگذاشتن به غیراز گجت نیوز..اخه چرا؟

  2. همشون خیلی مزخرفن

  3. رنگ قرمزش خیلی خوشگله قبول دارین؟؟