گوشی انعطاف پذیر گلکسی X

اظهارنظر مدیرعامل سامسونگ در مورد گوشی انعطاف پذیر گلکسی X

مدیرعامل سامسونگ پس از معرفی گوشی های گلکسی S9 در نمایشگاه MWC 2018 اظهارنظر تازه‌ای را در مورد گوشی انعطاف پذیر گلکسی X انجام داده است. این گوشی ظاهرا یک سورپرایز بزرگ برای سال جاری خواهد بود.

سامسونگ در آینده‌ای نزدیک می‌خواهد از یک گوشی هوشمند تاشو رونمایی کند. البته این بدان معنا نیست که گوشی جدید سامسونگ مثل گوشی های تاشو قدیمی است، بلکه از یک نمایشگر تمام لمسی بهره می‌برد که شبیه به گوشی های هوشمند معمولی است ولی می‌توان آن را از وسط تا کرد و انعطاف‌پذیر است. همه چیز جذاب به نظر می‌رسد، اما آیا پای یک حقه در میان است؟

سامسونگ به وضوح اعلام کرده است که اینچنین نخواهد بود. DJ Koh، مدیرعامل شرکت سامسونگ موبایل پس از معرفی رسمی گوشی های خانواده گلکسی اس 9 در مصاحبه‌ای با سایت CNET عنوان کرد که تمرکز آن‌ها بر روی ساخت گوشی انعطاف پذیر گلکسی X است و هیچ حقه‌ای در کار نخواهد بود. وی در این مورد می‌گوید:

من با اعتماد به نفس کاملی می‌گویم که ما بهترین تجربه کاربری را زمانی که در حال عرضه محصول جدیدی هستیم، ارائه خواهیم کرد.

گوشی انعطاف پذیر گلکسی X
زمان عرضه گوشی انعطاف پذیر گلکسی X مشخص نیست

وی البته هیچ جزئیاتی از گوشی انعطاف پذیر گلکسی X ارائه نکرده است، اما شایعات نشان می‌دهند که در سال جاری می‌توانیم با این محصول ملاقات کنیم. زمانی که ما از Koh‌ در این مورد سوال پرسیدیم او سعی کرد صحبت را عوض کند و از عبارت «بعضی اوقات من نمی‌شونم. گوش من خوب نمی‌شود» استفاده کند تا بتواند از زیر بار پاسخ گفتن فرار کند. فرض بر اینکه بگوییم آیا گوشی انعطاف پذیر گلکسی X سامسونگ دقیقا همان چیزی است که کاربران می‌خواهند یا خیر، سخت است.

بار دیگر لازم به ذکر است که سامسونگ و ال جی نخستین گوشی هایی همراه با نمایشگرهای خمیده را ارائه خواهند کرد. واضح است که سامسونگ از اعتماد به نفس کافی برای ساخت نمایشگرهای به معنای واقعی منعطف برخوردار بوده و نخستین کمپانی ارائه کننده محصولات اینچنینی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. یخ نکنی بهترین تجربه کاریییی خخخخ

  2. همینجوریشم کج به نظر میرسه گوشس هاش

  3. خدایی همچین چیزی به چه درد میخوره؟ خم شدن یه گوشی از یه بخش مثلا که چی بشه میخواد چه کمکی کنه؟ بذاریش تو جیبت خم بشه؟ من نمیفهمم واقعا هدف از این ایده چیه

  4. وقطی تو موضعه ضعف باشی اینطوری حرف میزنی دیدین تا حالا اپل از چیزی که تا حالا نداده بیرون حرف بزنه؟