محافظ های صفحه گلکسی اس 9

بهترین محافظ های صفحه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

در این بخش، بهترین محافظ های صفحه گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) را معرفی می‌کنیم تا با بهترین محافظ‌های صفحه برای پرچمداران سامسونگ آشنا شوید.

در حال حاضر، هزینه تعویض صفحه نمایش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بسیار بالاست و احتمالا کاربران برای تعمیر یا تعویض نمایشگر نسل جدید هم ناچار به پرداخت چندصد دلار خواهند بود.

خوشبختانه، در گلکسی S9 و +S9 که در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شدند، از پوشش محافظ ضخیم‌تر گوریلا گلس 5 استفاده شده و فریم این تلفن های هوشمند نیز حالا مقاومت بالاتری در برابر ضربه و عناصر بیرونی دارد. به علاوه، نسل جدید باز هم مثل محصولات خانواده گلکسی S8 همراه با استاندارد IP68 به منظور جلوگیری از نفوذ و آب و گرد و غبار توسعه پیدا کرده‌اند.

ما در رابطه با مقاومت بالای این گوشی های هوشمند در برابر خط و خش اطمینان داریم. با این حال، خرید یک محافظ صفحه ارزان‌قیمت به جای پرداخت هزینه‌های گزاف تعمیر یا تعویض صفحه نمایش دستگاه، احتمالا تصمیمی هوشمندانه باشد.

زمانی که نخستین بار گوشی گلکسی S6 اج با نمایشگر منحنی خود موجب شگفتی بسیاری از علاقه‌مندان شد، به سختی می‌توانستیم گلس یا یک محافظ مناسب را برای این گوشی قدرتمند پیدا کنیم. اما حالا ما با جدیدترین سری از اسمارت فون های سامسونگ رو به رو هستیم و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تولید لوازم جانبی، محصولات متنوعی را برای کاربران دارند. از آنجایی که تعداد چنین محافظ‌هایی بالاست، در ادامه به معرفی بهترین محافظ های صفحه گلکسی اسی 9 و گلکسی اس 9 پلاس خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین محافظ های صفحه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

InvisibleShield Glass Curve Elite

قیمت: 49.99 دلار

خرید محافظ های صفحه منحنی واقعا آزاردهنده هستند و حتی محصولات شرکت‌های مشهور هم مشکلاتی همچون اشکال در عمکلرد صحیح یا ظاهری نه‌چندان زیبا را دارند. اغلب محافظ‌های منحنی که تا به امروز تولید شده‌اند، به خاطر استفاده از چسب در لبه‌های آن، از مشکل حساسیت لمس صفحه رنج می‌برند. برخی دیگر نیز هنگامی که آنها را روی گوشی خود قرار می‌دهید، حالتی براق به خود می‌گیرند که این موضوع چندان خوشایند نیست.

سری جدید محافظ‌های “Glass Curve Elite” شرکت “InvisibleShield” می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برا نمایشگرهای منحنی اولد همچون صفحه نمایش گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس باشد. محافظ منحنی قبلی این کمپانی هم مثل محصولات سایر شرکت‌ها عملکرد خوبی داشت و البته برای نصب آن مجبور بودید از لامپ UV هم استفاده کنید. اما سری جدید “Glass Curve Elite” از نوعی چسب ژل جدید استفاده می‌کند که مشکلات قبلی را مرتفع کرده و مسلما می‌توان آن را محکم‌ترین چسبی در نظر گرفت که تاکنون روی یک محافظ صفحه قرار گرفته است.

فعلا از این ماده جدید برای محصولات سری گلکسی S سامسونگ استفاده می‌شود، اما در آینده مدل‌های جدیدتری ارائه خواهد شد. کاربران برای خرید این محافظ باید همانند نسل قبلی 50 دلار پرداخت کنند.

  • حفظ حساسیست لمس لبه‌های صفحه
  • محکم، چسب لبه به لبه، بدون هیچ‌نوع بازتاب
  • دیواره‌های بی‌رنگ
  • نیاز به ظرافت بالا هنگام نصب

Whitestone Dome Glass

قیمت: 52.49 دلار

منظور ما از لامپ UV که در بخش قبلی اشاره کردیم، محافظ “Dome Glass” بود. این محافظ جدید با 0.3 میلی‌متر ضخامت، مقاومت 9H و صددرصد حفظ حساسیست صفحه، یکی از بهترین محافظ های صفحه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از شرکت “Whitestone” است.

محافظ های صفحه گلکسی اس 9

همان‌گونه که در ویدیوی ضمیمه‌شده نیز مشاهده خواهید کرد، چسب مایع بعد از ریخته شدن روی صفحه، به شکلی یک‌پارچه سراسر صفحه دستگاه و همچنین لبه‌های بی‌رنگ آن را می‌پوشاند تا از مشکلات کاهش حساسیست یا بازتاب نور جلوگیری شود. خوشبختانه این محصول جدید همراه با لامپ UV در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

  • پخش یکسان چسب در تمام بخش‌های صفحه
  • در نظر گرفتن ابزار مناسب برای نصب در منزل
  • نیاز به استفاده از لامپ UV
  • گران‌قیمت

 

Olixar Invisible Protection

قیمت: 9.99 دلار

اگر قصد انتخاب محافظی مقاوم و مقرون‌به‌صرفه‌تر را دارید، “Olixar Invisible Protection”بهترین گزینه خواهد بود تا نهایتا “GPEL” نسخه مخصوص محافظ خود برای گلکسی اس 9 را عرضه کند.

محافظ های صفحه گلکسی اس 9

از این محافظ نباید انتظار مقاومتی بالا به اندازه گلس‌ها را نداشته باشید، اما “Olixar Invisible Protection” هم‌چنان از گوشی گران‌قیمت شما در برابر عناصر بیرونی محافظت کرده و مانع ایجاد خط و خش و یا ورود گرد و غبار به آن خواهد شد. به علاوه، قیمت آن نیز در مقایسه با سایر محصولات بسیار پایین است.

  • ارزان‌قیمت
  • نصب آسان
  • در برابر خط و خش مقاوم است، اما به اندازه کافی در برابر سقوط مقاوم نیست.

Spigen GLAS.tR Nano Liquid

قیمت: 24.99 دلار

محافظ Nano Liquid شرکت اسپیگن به عنوان یکی دیگر از بهترین محافظ های صفحه گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، مناسب همه نمایشگرهای لمسی بوده و یک لایه اوولفوبیک اضافی را به منظور مقاومت در برابر خط و خش، ضربه و عناصر دیگر، به پوشش گوریلا گلس 5 اضافه می‌کند. نسب این محافظ آسان بوده و خریداران نباید نگران ایجاد حباب یا نفوذ گرد و غبار به زیر آن باشند.

  • نصب بسیار آسان
  • شفاف و اضافه شدن یک لایه اوولفوبیک برای محافظت بیشتر
  • به سختی می‌توان آن را یک محافظ در برابر سقوط تلقی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. گجت ممنونم ، راهنمایی صادقانه ایی. بود

  2. برا اس ۹ بهترین محافظ چسپی ۲۰۰ هزار تومان البته محتص ۹ پلاس نمیدونم دیگه واقعن همینقدر هست قیمته امروز یا نه که برا ۸ پلاس ۱۱۰ هزار تومان یدونه خریدم و نصب کرد و عکس ببر و ساخت چین بود گلس چسپی ۹ اچ هم نوشته بود

  3. محافظ صفحه هاشم گرونهه

  4. ما با 49 دلار گوشی میخریم چی میگه اینن؟؟

  5. گجت تو این چن روزه برای پوشش همایش از جون مایه گذاشتی دمت گرم