زمان رونمایی رسمی ویوو اپکس

زمان رونمایی رسمی ویوو اپکس ، گوشی تمام صفحه Vivo اعلام شد

گوشی مفهومی کاملا بدون حاشیه ویوو اپکس یکی از ستارگان کنگره جهانی موبایل امسال بود. حال یک روز پس از معرفی، زمان رونمایی رسمی ویوو اپکس لو رفته است. این گوشی در خاک چین معرفی خواهد شد.

بی‌تردید ویوو اپکس یکی از برجسته‌ترین محصولاتی بود که در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا معرفی شد. یک نمایشگر بزرگ 5.99 اینچی و پنل اولد کاملا عاری از حاشیه همراه با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر که نصف صفحه را در بر می‌گیرد و محدود به نقطه خاصی نمی‌شود، یک اسپیکر درون نمایشگر و یک دوربین سلفی شبیه به پریسکوپ، تماما از گوشی ویوو ایکس محصولی منحصر به فرد و جذاب ساخته‌اند که گویا با تلفنی از جنس آینده ملاقات خواهیم کرد.

این محصول در واقع تنها گوشی هوشمند به معنای واقعی تمام صفحه در جهان است که تا به امروز (هرچند مفهومی) معرفی شده است. تنها نکته منفی رویداد خبری ویوو این بود که ما تنها با یک نسخه آزمایشی و مفهومی آن ملاقات کردیم و نتوانستیم محصول تولید شده را در دست بگیریم. یک خبر خوب که ساعاتی قبل به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد فاصله زیادی تا رونمایی رسمی ویوو اپکس باقی نمانده است.

زمان رونمایی رسمی ویوو اپکس

مراسم رونمایی رسمی ویوو اپکس در چین برگزار می‌شود

یک بنر تبلیغاتی مربوط به مراسم رونمایی رسمی ویوو اپکس به تازگی در اینترنت دست به دست می‌چرخد که نشان می‌دهد کمپانی ویوو در آینده‌ای نزدیک میزبان یک رویداد خبری در چین برای نمایش این گوشی از جنس آینده خواهد بود. ظاهرا زمان برگزاری این رویداد 5 مارس (14 اسفند ماه 96) است و می‌توانیم در انستیتو شرکت ویوو واقع در هانگژو چین با نخستین نسخه تولیدی این گوشی ملاقات کنیم. البته این تنها گمانه زنی است و فقط امیدواریم که رویداد 5 مارس ویوو معطوف به گوشی ویوو اپکس باشد.

در حال حاضر مشخصات فنی این گوشی اعلام نشده است. تنها جزئیاتی که از این گوشی در دست داریم، حضور یک نمایشگر بزرگ 5.99 اینچی بر روی یک پنل اولد است. ظاهرا این نمایشگر از نسبت 18:9 برخوردار بوده و ارائه کننده وضوح +Full HD همراه با نسل جدید اسکنرهای اثر انگشت درون نمایشگر است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. دوربینه جلو و سنسور نمیزاری واسش عموییی؟؟؟?

  2. خیلی شیکو خوشگله ولی یه ضربه بخوره نابود میهشه بگمانم

  3. از سال آینده مطمعنان همه گوشی ها دیگه اینجوری بدون حاشیه میشن

  4. هیچ اشتیاقی براش ندارم اونم تو زمانی که همه پرچمدارا دارن سر و صدا میکنن

  5. گوشی تمام صفحه باید مثل سامسونگ، لبه های خمیده داشته باشه؛ هم از کناره ها و هم از بالا و پایین باید خحالت خمیده داشته باشه

    با تشکر

  6. شهریور 97 منظورتونه 96 که گذشت نوشتین 96