گوشی ویوو ایکس 20 پلاس UD

آیا خش افتادن روی گوشی ویوو ایکس 20 پلاس UD اسکنر آن را نابود می‌کند؟

در این مقاله ویدیویی از آزمون مقاومت گوشی ویوو ایکس 20 پلاس UD در برابر خط و خش را مشاهده خواهید کرد. آیا اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی ویوو پس از دریافت خراش‌های ریز و درشت نیز کار می‌کند؟ خودتان در ادامه ببینید.

گوشی ویوو ایکس 20 پلاس UD نخستین گوشی هوشمند جهان است که از یک اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر بهره می‌برد. این تکنولوژی در کلام زیباست، اما در هنگام استفاده در دنیای واقعی چگونه است. تصور کنید پس از یک یا دو سال استفاده،‌حالا نمایشگر ویوو ایکس 20 پلاس UD خش افتاده است. آیا اسکنر اثر انگشت آن هنوز هم کار می‌کند یا از کار خواهد افتاد؟

ما این گوشی را به کانال یوتیوبی JerryRigEverything می‌سپاریم تا با بررسی‌های دقیق‌تر خود بتواند پاسخ این پرسش را بدهد. کارشناس این کانال یوتیوبی، سعی می‌کند با خط و خش انداختن بر روی این گوشی عملکرد آن را بررسی کند. این فرد ابتدا با سطح 6 اقدام به خط انداختن می‌کند و سپس با سطح 7 که عمیق‌تر است این کار را انجام می‌دهد. در زیر می‌توانید این ویدیو را ببینید.

عملکرد گوشی ویوو ایکس 20 پلاس UD پس از خش

 

خوشبختانه اسکنر پس از ایجاد خط و خش نیز کار می‌کند. این نخستین باری نیست که کانال یوتیوبی مذکور یک اسکنر اثر انگشت را مورد بررسی قرار می‌دهد، اما پیشتر تمامی بررسی‌ها بر روی اسکنرهای خازنی انجام می‌شد و این نخستین بار است که حالا بر روی یک مدل اپتیکال انجام می‌گیرد.

گوشی ویوو ایکس 20 پلاس UD همچنین از آزمون مقاومت در برابر خم شوندگی نیز سربلند بیرون آمد. این یک موفقیت بزرگ برای محصولی اینچنین بزرگ و لاغر است. لازم به ذکر است که گوشی جدید ویوو از یک نمایشگر 6.43 اینچی با نسبت 18:9 برخوردار بوده و ضخامت بدنه‌ی آن 7.5 میلی‌متر است. ویوو همچنین دو روز پیش در نمایشگاه MWC 2018 از یک گوشی مفهومی جذاب دیگر به نام ویوو اپکس نیز پرده برداری کرد که از نسل جدید اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر بهره‌مند بود.