بنچمارک گلکسی نوت 9

بنچمارک گلکسی نوت 9 سامسونگ اطلاعات جالبی را فاش می‌کند

بنچمارک گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) منتشر شد. این بنچمارک که در واقع یک تست HTML است، اطلاعاتی جذاب از نمایشگر و سیستم عامل پرچمدار بعدی سامسونگ در سری نوت را فاش می‌کند.

اگرچه کمتر از یک هفته از معرفی گوشی های سری جدید گلکسی اس 9 می‌گذرد، اما دستگاهی با شماره مدل “SM-N960U” که احتمالا همان گلکسی نوت 9 خواهد بود، در یک بنچمارک توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این گوشی هوشمند در واقع دومین پرچمدار سامسونگ برای سال 2018 محسوب می‌شود که نیمه دوم سال شاهد عرضه آن خواهیم بود. وجود حرف “U” در شماره مدل این دستگاه، تعلق آن به کشور آمریکا را نشان می‌دهد. در نتیجه می‌توان گفت ما با تراشه اسنپدراگون 845 رو به رو هستیم.

بنچمارک گلکسی نوت 9 ، نسبت صفحه 18.5:9 را تایید می‌کند

وضوح 412×846 در بنچمارک گلگسی نوت 9، وجود صفحه نمایش بدون حاشیه Infinity Display با نسبت 18.5:9 را تایید می‌کند. سال گذشته، گلکسی اس 8 همراه با اندروید 7.0 و گلکسی نوت 8 با اندروید 7.1 عرضه شده بودند. به همین جهت، علی‌رغم استفاده از اندروید 8.0 اوریو در این تست، پیش‌بینی می‌شود این گوشی پرچمدار همراه با اندروید 8.1 به دست کاربران برسد.

متاسفانه این اطلاعات فاقد جزئیات مربوط به مشخصات فنی هستند. با این وجود کاربران می‌توانند در انتظار تراشه اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و دوربین جدید سامسونگ با توانایی ضبط ویدیوهای صحنه آهسته باشند.

بنچمارک گلکسی نوت 9