گوشی های تمام صفحه - شیائومی می میکس

سهم فروش گوشی های تمام صفحه بازار در سال 2018 چقدر خواهد بود؟

سهم فروش گوشی های تمام صفحه در سال 2018 از مجموع کل گوشی های فروخته شده در جهان چقدر بوده است؟ با افزایش نمایشگرهای کم حاشیه این یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی است که در ذهن همه شکل گرفته است.

سال 2017 هم هر چه که بود همراه با گوشی شیائومی می میکس که بنیانگذار راه تازه‌ای برای ورود گوشی های تمام صفحه در بازار بود به پایان رسید و شاهد عرضه تعداد بیشتری از این دست محصولات از سوی شرکت‌های مختلفی بودیم. در واقع مدل‌های زیادی با حاشیه‌های نمایشگر کم روانه بازار شدند، اما تمام محصولات هم از این سبک طراحی برخوردار نبودند. در همین حال یک شرکت تحقیقاتی چینی به نام AVC از بازتاب این محصولات تمام صفحه در سال 2018 گزارشی را تهیه کرده است که در ادامه می‌خوانیم.

این شرکت تصریح می‌کند که استفاده از نمایشگر تمام صفحه برای گوشی های هوشمند دیگر به پرچمداران محدود نمی‌شود و حالا در سال 2018 از گوشی های بالارده گرفته تا میان رده و رده ابتدایی به این نوع نمایشگرها تجهیز هستند. این شرکت تحقیقاتی معتقد است که سهم فروش گوشی های تمام صفحه در بازار امسال جهان، 40 درصد از کل گوشی های هوشمند را تشکیل می‌دهد. این شرکت همچنین پیش‌بینی می‌کند که تقریبا تمام گوشی های پرچمدار در سال 2018 از یک نمایشگر تمام صفحه در اندازه‌ی 6 اینچ به بالاتر برخوردار خواهند بود. AVC پیش‌بینی می‌کند که میانگین اندازه نمایشگر گوشی های سال جاری میلادی، 5.6 اینچی است.

اکثر گوشی های تمام صفحه از نمایشگر ساخت سامسونگ برخوردارند

کارخانه‌های تولیدی شرکت سامسونگ دیسپلی همراه با فروش 136 میلیون دستگاهی (یا 63 درصد کل فروش‌ها) بزرگ‌ترین دلایل رشد گوشی های تمام صفحه در سال 2017 بودند. رده دوم، به شرکت Tianma Micro-electronics با فروش 23 میلیون دستگاه و رده سوم نیز به شرکت AUO با 13 میلیون دستگاه نمایشگر تمام صفحه تعلق خواهد داشت. این درحالیست که به طور کلی 139 میلیون نمایشگر تمام صفحه اولد در سال 2017 به فروش رسید. نمایشگرهایی با سایز رنج 5 و 6 اینچی به ترتیب 69.2 و 20.8 درصد کل فروش این نمایشگرها در سال 2017 را تشکیل دادند. به طور کلی این نمایشگرها با اندازه‌های 5.7، 5.8، 5.99، 6.01 و 6.2 اینچی عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سونی احمق بهترین گوشی رو داره با اون قیافش بایدم ایجوریشه بهش

  2. ینی فقط زیبایی این همه فروش رو داشته؟؟

  3. تمام صفحه بودن فکر نمیکنم دلیلی اون 40 درصد باشه همش
    تاثیر داشته ها ولی نه همه 40 درصد