کیا سید اسپورت واگن 2018

کیا سید اسپورت واگن 2018 در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد

کیا سید اسپورت واگن 2018 (Kia Ceed Sportswagon) به عنوان نسخه استیشن سید (سراتو) و با فضای بار قابل توجه 600 لیتری در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 رونمایی شد. در ادامه با ویژگی‌های این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی کیا پس از معرفی نسل سوم خودروی هاچ بک سید (Kia Ceed) در ماه گذشته، حالا در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 مدل اسپورت واگن سید را نیز رونمایی کرده است. کیا سید اسپورت واگن 2018 (Kia Ceed Sportswagon) که می‌توان آن را نسخه استیشن کیا سراتو دانست، 20 میلی‌متر کوتاه‌تر و 20 میلی‌متر عریض‌تر از مدل قبلی شده و فضای صندوق بار نیز به رقم قابل توجه 600 لیتر افزایش یافته است.

کیا سید اسپورت واگن 2018

کیا سید اسپورت واگن 2018 ، فراتر از یک تکامل ساده است و بر روی پلتفرم جدید کیا K2 ساخته شده که فضای داخلی بزرگ‌تری را با وجود ارتفاع کمتر خودرو ارائه می‌کند. ظرفیت صندوق بار این خودرو 14 درصد بیشتر از قبل شده و با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید درب برقی صندوق عقب را نیز سفارش دهید. حتی برای بیشتر شدن فضای صندوق عقب، امکان جمع شدن صندلی‌های عقب به سمت کف خودرو فراهم شده است. علاوه بر آن، شرکت خودروسازی کیا به منظور افزایش کارایی، توری‌ها و ریل‌هایی را در این بخش نصب کرده تا وسایل و به خصوص اشیای کوچکی که در صندوق عقب قرار می‌دهید را مهار کند.

کیا سید اسپورت واگن 2018

مطابق انتظار، طراحی نمای روبروی کیا سید اسپورت واگن 2018 شباهت زیادی به مدل هاچ بک آن دارد که در ماه گذشته رونمایی شد. اصلی‌ترین تغییر طراحی خودرو به نمای عقب آن مربوط می‌شود که کاملا جدید است. چراغ‌های عقب بسیار شبیه به محصولات بی ام و شده و نمای زیبا و تحسین‌برانگیزی را به این بخش از خودرو بخشیده است. دو ورودی هوا بر روی سپر عقب دیده می‌شود و یک روف ریل نیز برای نصب باربند به عنوان یکی از تجهیزات استاندارد سید اسپورت واگن جدید بر روی سقف این خودروی استیشن قرار گرفته است.

کیا سید اسپورت واگن 2018

کیا سید که نسخه سدان آن در برخی کشورها با نام سراتو شناخته می‌شود، مخصوص بازار کشورهای اروپایی ساخته شده و پیشرانه‌های مشابه مدل هاچ بک بر روی مدل اسپورت واگن نیز قرار گرفته است. این پیشرانه‌ها شامل یک نمونه توربوشارژ 1 لیتری بنزینی 3 سیلندر با قدرت 120 اسب بخار و یک نمونه 1.4 لیتری با قدرت 140 اسب بخار می‌شود و نسخه پایه خودرو نیز به پیشرانه 1.4 لیتری با قدرت 100 اسب بخار مجهز شده است. مدل CRDi نیز برای طرفداران خودروهای دیزلی ارائه شده که از پیشرانه 1.6 لیتری با قدرت‌های 115 و 136 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر بهره می‌برد. تمامی مدل‌ها از گیربکس 6 سرعته دستی برخوردار هستند و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه نیز برای مدل‌های 1.4 لیتری توربو و 1.6 لیتری دیزلی به صورت سفارشی در دسترس قرار می‌گیرد.

کیا سید اسپورت واگن 2018

کیا سید اسپورت واگن 2018 با توجه به میزان پولی که پرداخت می‌کنید، صفحه نمایش لمسی 5، 7 یا 8 اینچی را به عنوان سیستم سرگرمی و اطلاعات به شما ارائه می‌کند. نمایشگر 8 اینچی خودرو به ویژگی‌هایی چون ناوبری ماهواره‌ای، اندروید اتو، میرور لینک و اپل کار پلی مجهز شده و سیستم صوتی حرفه‌ای JBL نیز به عنوان یک آپشن اختیاری در اختیار خریداران و علاقه‌مندان به موسیقی قرار می‌گیرد.

کیا سید اسپورت واگن 2018

فهرست آپشن‌ها و امکانات رفاهی و ایمنی نسل جدید سید اسپورت واگن بسیار گسترده است و از جمله آن‌ها می‌توان به گرم‌کن شیشه جلو، حالت‌های مختلف رانندگی، 7 کیسه هوا، چراغ‌های هوشمند، سیستم جلوگیری از برخورد از جلو، کروز کنترل هوشمند، سیستم پارک هوشمند و سیستم حفظ خودرو در بین خطوط اشاره کرد.

کیا سید اسپورت واگن 2018 که اکنون در کنار مدل هاچ بک 5 درب در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش گذاشته شده، از سه ماهه پایانی سال 2018 در اروپا عرضه می‌شود.

گالری عکس های کیا سید اسپورت واگن 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه صندوق بزرگی داره