تصاویر و جزئیات ساعت هوشمند فیت بیت ورسا لو رفت

تصاویر و جزئیات ساعت هوشمند فیت بیت ورسا لو رفت

ایوان بلس تصاویر و جزئیاتی از ساعت هوشمند فیت بیت ورسا (Fitbit Versa) را منتشر کرده است. ورسا دومین ساعت هوشمند شرکت فیت بیت است که با قیمتی کمتر از 300 دلار عرضه خواهد شد. در ادامه بیشتر با آن آشنا شوید.

نخستین ساعت هوشمند شرکت فیت بیت، Ionic نام داشت که به سختی موفقیت را به دست آورد. این ساعت هنگامی که به یک گوشی هوشمند متصل می‌شود، به کاربران نوتیفیکیشن‌های مربوط به پیام‌های متنی و تماس‌های صوتیشان را نشان می‌دهد، سیستم پرداخت تلفن همراه را در اختیارشان قرار می‌دهد و همچنین از جی پی اس و سیستم عامل فیت بیت برخوردار است. اما به خاطر نمایشگر بزرگی که دارد، باعث می‌شود تا معمولا خریداران زن به سمت آن نروند. همین بهانه‌ی خوبیست تا فیت بیت از یک ساعت هوشمند جدید پرده بگشاید.

تصاویر و جزئیات ساعت هوشمند فیت بیت ورسا لو رفت

روز گذشته به لطف یک گزارش توییتری که توسط ایوان بلس (افشاگر بزرگ حوزه تکنولوژی) به انتشار رسید، تصاویری از دومین ساعت هوشمند این شرکت را می‌توانیم ببینیم. این ساعت فیت بیت ورسا نام دارد و به گفته‌ی یکی از افراد مطلع از برنامه‌های فیت بیت، آن‌ها می‌خواهند محصولی بزرگ را عرضه کنند که بتواند طیف گسترده‌تری از طرفداران ساعت های هوشمند را پوشش دهد. این می‌تواند کدی باشد برای آن که احتمالا فیت بیت ورسا در دو مدل زنانه و مردانه به عرضه درخواهد آمد. این مدل حالا کوچک‌تر از ساعت Ionic‌ بوده و تقریبا هم اندازه با فیت بیت بلیز خواهد بود.

فیت بیت ورسا تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب جلوگیری خواهد کرد. گرچه فاقد جی پی است بوده و از سنسور SpO2 بهره می‌برد. این بدان معناست که ساعت هوشمند جدید فیت بیت می‌تواند تنفس شما در هنگام خوابیدن را مورد ارزیابی قرار دهد. فیت بیت برای نخستین بار این ویژگی را بر روی محصولاتش می‌خواهد بی‌آزماید. شاید مهم‌تر از همه این‌ها، خبر در حال کار بودن این کمپانی بر روی یک اپلیکیشن گالری اختصاصی برای ساعت جدیدش است.

قیمت فیت بیت ورسا چقدر است؟

به گفته‌ی بلس، قیمت فیت بیت ورسا از ساعت Ionic ارزان قیمت‌تر خواهد بود. در حالی که Ionic‌ با قیمت 299.95 دلار روانه بازار شد، پس باید منتظر قیمت گذاری کمتر از 300 دلار برای این ساعت هوشمند مدرن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کرمیشو بنفشش خوشگله

  2. این ساعتای هوشمند فقط پول حروم کنیه

  3. نهایتا 250 دلار باید قیمت بخوره، بیشتر از این مقدار نمی ارزه چون با توجه به ظاهر و امکاناتی که داره رقیب های زیادی براش توی بازار هست