بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

اگر قصد خرید گوشی های جدید سامسونگ را ندارید، ما در این مقاله بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 & S9 Plus) را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید همین حالا خریداری کنید.

آیا به دنبال بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ می‌گردید؟‌ در حالی که صدها گوشی هوشمند مدرن هم اکنون در بازار است، اما تنها تعداد محدودی از آن‌ها هستند که می‌توانند از نظر طراحی، عملکرد و کیفیت دوربین با گوشی های جدید سامسونگ رقابت کنند.

همین بهانه‌ی خوبی شد تا ما در این مقاله پنج مورد از بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و برادر بزرگ‌تر آن را انتخاب و به شما معرفی کنیم. هر 5 گوشی موجود در این لیست، از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردارند، پس در خرید هر کدام که باب سلیقه‌ی شما بود شک نکنید.

بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9
=

• گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

عملکرد نرم و به‌روزرسانی‌های سر وقت

بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

شاید اخبار بدی را در مورد نمایشگر گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال شنیده باشید (تنها در چند قطعه‌ی فروخته شده، نمایشگر با مشکل مواجه است و زمانی که از یک زاویه غیرمستقیم به صفحه گوشی نگاه کنید، صفحه مات به نظر می‌رسد)، اما این مشکل ظاهرا سراسری نیست و گوگل نسخه‌های مشکل دار را تعویض می‌کند. همچنین اگر گوشی های پیکسل به زیبایی دو گلکسی سری اس 9 سامسونگ نباشند، اما ارائه کننده‌ی نرم‌ترین عملکرد نسبت به هر گوشی اندرویدی دیگری هستند و به یکی از بهترین دوربین ها در بین گوشی های هوشمند تجهیز شده‌اند.

حتی در حالی که گلکسی اس 9 از تراشه مدرن‌تر اسنپدراگون 845 برخوردار است، اما رابط کاربری Samsung Experience هنوز هم گاهی مواقع با کندی دست و پنجه نرم می‌کند و نمی‌تواند عملکردی که گوشی قدیمی‌تر پیکسل ارائه می‌کند را در اختیار شما بگذارد. شما همچنین نمی‌توانید همانند گوشی های پیکسل، یک نسخه جدید از هر اپلیکیشنی را در کنار آن ایجاد کنید.

علاوه بر این‌ها، گوشی های پیکسل گوگل نخستین گوشی های اندرویدی خواهند بود که آپدیت های اندروید را دریافت می‌کنند، این درحالیست که هنوز 6 ماه پس از عرضه رسمی آپدیت اوریو، این به‌روزرسانی برای گوشی های گلکسی اس 8 که نسل پیشین اس 9 هستند، عرضه نشده است. گوشی های سری پیکسل 2 همچنین به مدت 3 سال آپدیت‌های بزرگ نرم افزاری اندروید را دریافت می‌کنند.
=

• اپل آیفون ایکس

همه چیز در مورد اکوسیستم آی او اس

بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

آیفون ایکس (یا آیفون 10) هزار دلاری، بهترین آیفونی است که می‌توانید شما از اکوسیستم گسترده‌ی آی او اس اپل خریداری کنید. شما آی مسیج را با این گوشی در اختیار خواهید داشت، بسیاری از بازی‌ها را چند ماه زودتر از اندروید دریافت کرده و حتی بسیاری از آن‌ها مخصوص آی او اس هستند، ساعت هوشمند محبوب اپل واچ تنها بر روی یک آیفون کار می‌کند و همچنین به شما تعهد داده می‌شود برای سالیان درازی بتوانید آپدیت های نرم افزاری را دریافت کنید.

نه تنها این، بلکه ربط کاربری نرم آی او اس نیز می‌تواند این محصول را برتر از گلکسی اس 9 همراه با رابط کاربری کند آن کند. ژست‌های حرکتی جدید آی او اس حالا به قدری پیشرفته شده‌اند که شما می‌توانید برداشته شدن یک گام بلند در تجربه واقعی استفاده از یک گوشی به صورت روزمره را احساس کنید. این درحالیست که استفاده از دکمه‌های ناوبری روی صفحه گوشی های گلکسی اس 8 و اس 9 چندان هم راحت نیست.

وقتی به بخش دوربین این گوشی می‌نگریم همه چیز عالی است. آیفون و گلکسی های جدید تصاویر را به سبک و سیاق متفاوتی ثبت می‌کنند. آیفون همراه کنتراست و اشباع رنگ خاص به خود این کار را انجام می‌دهد، در حالی که لنز دوربین گلکسی اس 9 و برادر بزرگ‌ترش می‌تواند رنگ‌هایی بالانستر و تصاویری زنده‌تر را به ثبت برساند. اگر می‌خواهد کمی بیشتر هزینه کنید و یک آیفون جدید بخرید، پس آیفون ایکس یکی از بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 خواهد بود.
=

• سامسونگ گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8

هنوز همه چیز خوب است

بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

در اینجا گزینه‌ی دیگری وجود دارد. شاید شما کلا قصد خرید اس 9 را نداشته و منتظر نسل جدید آن خواهید ماند. اگر صاحب یکی از گوشی های بالارده و مدرن سامسونگ شامل گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و یا نوت 8 هستید، احتمالا میل و اشتیاق زیادی برای ارتقا گوشی خود به اس 9 یا اس 9 پلاس ندارید.

تفاوت گلکسی اس 9 با اس 8، جای جدید اسکنر اثر انگشت آن، تصاویری با بالانس بهتر رنگ، قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، اسپیکرهای استریو بهتر و دیگر ویژگی‌های نرم افزاری نظیر ایموجی AR و ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن است. اما عمر باتری نه تنها در گوشی های جدید سامسونگ بهتر نشده، بلکه به خاطر تغییر نکردن طراحی بدنه، بدتر هم شده است. اینک اس 9 چند دقیقه کمتر شارژ‌ را در خود نگه می‌دارد و دیرتر از نسل پیش خود شارژ می‌شود.
=

• ال جی وی 30

یک غول برای فیلمبرداری و لذت بردن از محتوای صوتی

بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

اگر می‌خواهید گوشی دیگری را امتحان کنید که از کاراکتر و خصوصیات کاملا متفاوتی برخوردار است، ال جی وی 30 یکی از بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خواهد بود.

ال جی وی 30 همراه با طراحی زیبایی که دارد، یکی از بهترین گوشی های تاریخ کمپانی ال جی می‌تواند لقب گیرد. آن همراه با دوربین دوم فوق عریض خود که می‌تواند چشم انداز متفاوتی را به ثبت برساند، بسیار خاص و منحصر به فرد است. اگر شما علاقه‌مند به فیلمبرداری از ورزشهای مختلف و یا عکاسی از سازه‌های بزرگ شهری هستید، دوربین این گوشی، دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید. در واقع ضبط ویدیو و ویرایش آن یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های V30 است که به لطف گزینه‌ها ویرایش و مونتاژ پیشرفته‌ی ویدیویی در آن محقق می‌شود.

ال جی V30 همچنین از یک خروجی باکیفیت صوتی و یک جک هدفون نیز برخوردار است، بنابراین شما می‌توانید از هدفون‌های باکیفیت و گران قیمت بازار بر روی آن‌ها استفاده کرده و بالاترین حد لذت بردن از موسیقی را همراه گوشی خود به دست آورید.

شاید رابط کاربری ال جی کمی کارتونی و نه چندان جذاب باشد، اما ناوبری در گوشی به نرمی انجام می‌شود و از پس هر کاری که از یک گوشی پرچمدار انجام دهد، برمی‌آید.
=

• وان پلاس 5 تی

یک غول برای فیلمبرداری و لذت بردن از محتوای صوتی

بهترین گوشی های جایگزین برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

در نهایت، اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی خیلی زیادی را برای خریداری یک گوشی پرچمدار نظیر گلکسی اس 9 کنید، همچنان گزینه‌ای وجود دارد که می‌تواند با ارائه عملکردی عالی و یک طراحی شیک، خواسته‌هایتان را برآورده کند. این گزینه چیزی جز وان پلاس 5 تی نیست.

با شروع قیمت 500 دلاری، وان پلاس 5 تی از یک نمایشگر کم حاشیه، تراشه اسنپدراگون 835، عملکرد فوق سریع، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و بسیاری دیگر از قابلیت‌های مختلف نرم افزاری که در پلتفرم سفارشی شده‌ اندرویدی OxygenOS گنجانده شده، برخوردار است. عمر باتری این گوشی نیز بسیار مناسب است و دوربین آن هم می‌تواند رضایت بخش عمل کند.