ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 9

انتشار سه ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

سه ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S9) منتشر شد. در این ویدیوها بر روی قابلیت‌ های جدید گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس تاکید شده است.

سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با وجود داشتن ظاهری تقریبا شبیه به پرچمداران سال 2017 سری S، به ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فردی مجهز شده‌اند. غول کره‌ای با تکیه بر همین قابلیت‌ها، سه ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را منتشر کرد. در هر ویدیو بر روی یکی از امکانات آن‌ها تمرکز شده است.

فیلم برداری سوپر اسلوموشن

در نخستین ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس ویژگی فیلم برداری سوپر اسلومشون آن با نرخ 960 فریم بر ثانیه و در رزولوشن اچ‌دی به نمایش گذاشته می‌شود. طی 0.2 ثانیه، ویدیویی با نرخ فریمی ذکر شده ثبت می‌شود. در ادامه شاهد تبدیل شدن آن به یک ویدیوی 6 ثانیه‌ای عادی خواهیم بود که به صورت حرکت آهسته پخش می‌شود.

ویژگی دیگری که در این ویدیوی تبلیغاتی به کاربران یادآوری می‌شود، پشتیبانی این دو گوشی از استاندارد مقاومتی IP68 است، چرا که کاربر بدون ترس از پدید آمدن هر گونه مشکل، گوشی را همراه خود به نزدیکی آبشار برده است.

گشودگی دریچه دیافراگم متغیر (عکاسی در شب)

در دومین ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس بر روی یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوربین آن‌ها یعنی گشودگی دریچه دیافراگم متغیر تاکید می‌شود. دوربین پرچمداران جدید سامسونگ قادر است به صورت دستی و یا خودکار، بر اساس نوری که در محیط وجود دارد بین حداقل و حداکثر گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5 و f/2.4 جابه‌جا شود.

به عنوان نمونه اگر حین عکاسی در روز، در محلی دارای نور طبیعی کافی باشید، گشودگی f/2.4 به صورت خودکار فعال می‌شود. اما از آنجایی که این میزان می‌تواند تا حداکثر f/1.5 افزایش پیدا کند، حتی در تاریک‌ترین منظره‌ها نیز خواهید توانست به ثبت تصویر و یا ضبط فیلم بپردازید. به این ترتیب دیگر محدودیت همیشگی دوربین‌های موبایل یعنی عدم توانایی برای عکاسی در تاریکی شب، برایتان معنی نخواهد داشت.

ویژگی AR Emoji (استیکرهای متحرک سه بعدی)

اما در سومین ویدیوی تبلیغاتی جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس شاهد به نمایش گذاشته شدن قابلیتی هستیم که به صورت مستقیم در پاسخ به انیموجی اپل ارائه شده است. اگرچه پیش از معرفی دو گوشی تصور می‌شد استیکرهای سه بعدی سامسونگ کپی مستقیمی از انیموجی خواهند بود، اما آن‌ها به شیوه‌ای کاملا متفاوت عمل می‌کنند.

برخلاف انیموجی که بر اساس چند کاراکتر محدود و از پیش تعیین شده، حرکت‌های صورت کاربر را بر روی صورت کاراکترها اعمال می‌کند، در AR Emoji می‌توان صورت خود و یا دیگر افراد را تبدیل به یک استیکر سه بعدی و متحرک کرد و برای دیگران فرستاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. زیبا بودن خوبم بلد مشتری رو جذب کنه لامصب

  2. مگه احمق باشه کسی که بخره

  3. سامسونگ عشقه

    نه مثل بعضی برندها بی اصلالته نه مثل برخی دیگه پول مفت بگیر، اصل جنسه از هر نظر

  4. اس 9 عشقه ❤️❤️❤️😍😍😍 کووور شود هر آنکس نتواند ببیند!

  5. عالیییییییه عالی هم نباشه اصل بد نیست هر کی قبول داره لایک کنه