قيمت گلکسي اس 4 به بيرون درز کرد

سامسونگ در مراسم معرفی پرچم‌دار اندرویدی خود تمامی مشخصات گلکسی اس ۴ به جز قیمت آن را اعلام کرد. امروز قیمت Galaxy S 4 برای کشور ایتالیا درز کرد که به نظر می‌رسد اگر قصد خرید آن را دارید باید حسابی عیدی‌هایتان جمع کنید. در ادامه با توضيحات بيشتر با گجت نيوز همراه باشيد.

گلکسی اس ۴ جایی در هفته اول یا دوم ماه می میلادی یعنی اواسط تا اواخر اردیبهشت ماه ۹۲ با قیمت ۶۹۹ یورو (حدود ۹۱۴ دلار) عرضه شود. گفته می‌شود قیمت این گوشی در سایر نقاط اروپا ۵۹۹ یورو (حدود ۷۸۳ دلار) باشد. البته لازم به ذکر است قیمت درز شده برای نسخه امریکایی ۱۶ گیگابایتی این گوشی ۵۷۹ دلار است که البته به جای پردازنده Exynos Octa در آن از Snapdragon 600 استفاده خواهد شد.
این اختلاف قیمت در کشورهای مختلف اروپایی پیش از این در مورد گلکسی اس ۳ و گلکسی نوت ۲ نیز سابقه داشته است. همچنین گفته می‌شود گلکسی اس ۴ در انگلیس در تاریخ هفتم اردیبهشت‌ماه عرضه شود.

گلکسی اس ۴ جدیدترین و بهترین عضو خانواده کهکشانی سامسونگ محسوب شده که قرار است با صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی از نوع Super AMOLED HD، پردازنده ۸ هسته‌ای Exynos 5 Octa، دو گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری به همراه اندروید ۴٫۲٫۲ و بسیاری امکانات ویژه نرم‌افزاری عرضه شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*