تعطيلي گوگل ريدر فرصتي مناسب براي فیدلي : 500 هزار کاربر تنها در 2 روز!

گوگل طی یک تصمیم غیرمنتظره اعلام نمود که سرویس گوگل ریدر –یکی از محبوب‌ترین خبرخوان‌های دنیا – را تا تیرماه سال آینده تعطیل خواهد کرد. در همین راستا کاربران به دنبال جایگزینی برای این سرویس گشتند و حالا به نظر می‌رسد خانه جدیدی را پیدا کرده‌اند. Feedly که شبیه به Google Reader عمل می‌کند توانسته طی دو روز اول انتشار خبر حذف گوگل ریدر بیش از 500 هزار کاربر را جذب سرویس خود کند.

Feedly اعلام نموده که در تلاش است تا پهنای باند خود را 10 برابر کند و سرورهای جدید اضافه نماید تا بتواند پاسخ گوی کاربران بیشتری باشد.
توقف ارائه سرویس گوگل ریدر باعث شده تا کاربران به دنبال جایگزین‌های مناسب برای آن باشند و از این رو یا به نرم افزارهای مختلف خبر خوان روی آورند یا به سرویس‌های آنلاین مرتبط فکر کردند. در همین راستا شرکت‌های مختلف از جمله یاهو نیز این فرصت را مغتنم شمرده‌ و به ساخت سرویس جایگزین گوگل ریدر که در حال حاضر میلیون‌ها کاربر فعال دارد، مشغول شده‌اند.
Feedly در حال حاضر یکی از بهترین جایگزین‌های سرویس گوگل ریدر است و همانند سرویس گوگل دارای API است تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات خود را با آن یکپارچه نمایند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نویسنده اشتباه تایپ کرده  عنوان رو

    فیدلی نه فیلدی