فریمور گلکسی اس 9

فریمور گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در دسترس کاربران قرار گرفت

فریمور گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9) در دسترس کاربران قرار گرفت. کاربران با نصب این بسته می‌توانند اندروید اوریو را تجربه کنند.

سامسونگ به زودی فروش دو گوشی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را در فروشگاه‌های سراسر جهان آغاز می‌کند و افرادی که با پیش‌خرید این موبایل ها زودتر از سایر کاربران به پرچمداران جدید سامسونگ دسترسی خواهند داشت، می‌توانند آپدیتی که به تازگی ارائه شده را نیز دریافت کنند. این به‌روزرسانی اهمیت بسیاری دارد چرا که سیستم نرم افزاری را به آخرین نسخه ارتقا می‌دهد. حالا نیز اولین فایل‌های فریمور جدیدترین پرچمداران سامسونگ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

G960FXXU1ARC5 و G965FXXU1ARC5، ورژن‌های فریمور دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بوده و هم‌اکنون در دسترس کاربران کشورهای آلمان و انگلستان هستند. ورژن نرم افزاری، اندروید 8.0.0 بوده و خبری از اندروید 8.1 نیست، ولی همان‌طور که سامسونگ نیز اشاره دارد، موارد لازم و مهم‌تر در این آپدیت گنجانده شده‌اند. به لطف پشتیبانی از پروژه تربل، ما امیدواریم آپدیت‌های نرم افزاری همانند آپدیت پرچمداران سال گذشته با تاخیر ارائه نشوند. هرچند، مدیران صحبتی در این رابطه نداشته‌اند.

برای دانلود فریمور گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خدایی این سامسونگ چی فکر کرده در مورد مشتریا با این گوشی فروختن؟ خدایی یه پیچ وی 30 پلاس رو به گلکسی اس 9 نمیدم

  2. کاربرای بدبخت پولشون کو که کفن داشته باشن