زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل

زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل رسما اعلام شد

سرانجام زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل اعلام شد. اپل در این گردهمایی جهانی قرار است از iOS 12 و برخی دیگر از تازه‌ترین دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری خود پرده برداری کند که در ادامه خواهید خواند.

زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل با تغییر کم نسبت به سال قبل

اپل هر سال گردهمایی را تحت عنوان WWDC یا «کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل» برگزار می‌کند. امسال نیز طبق روال هر ساله شاهد برگزاری این گردهمایی خواهیم بود، اما تا به امروز اپل زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل را اعلام نکرده بود. ظاهرا کنفرانس اپل قرار است جمعه 8 الی 13 تیر ماه 97 در مرکز گردهمایی McEnery مستقر در سن خوزه، کالفرنیا برگزار شود. توسعه دهندگان نیز از همین حالا می‌توانند با ورود به صفحه رسمی WWDC (به آدرس developer.apple.com/wwdc/register) برای حضور در این رویداد بزرگ ثبت نام کنند. اگر ثبت نام آن‌ها پذیرفته شد، نام آن‌ها نیز به لیست دیگر توسعه دهندگان گسترده کمپانی اپل که می‌خواهند شانس حضور در سن خوزه را داشته باشند اضافه خواهد شد.

توجه داشته باشید که از بین لیست تشکیل شده، تعداد مشخصی به صورت تصادفی انتخاب خواهند شد. اگر نام شما نیز جزو مسافرین خوش شانس سن خوزه باشد، کارت اعتباری مرتبط با اپل آی دی شما به مبلغ 1599 دلار آمریکا (یا ارز محلی کسانی که خارج از ایالات متحده زندگی می‌کنند) شارژ می‌شود.

زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل

اپل سال گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان خود از سیستم عامل iOS 11، WatchOS 4، دو تبلت آیپد پرو جدید، اسپیکر هوشمند هوم پاد و قابلیت‌های جدیدی برای دستیار مجازی سیری خود پرده برداری کرد. امسال و در کنفرانس WWDC 2018 اپل نیز ما می‌توانیم انتظار رونمایی از iOS 12 و دو آیپد پرو جدید مجهز به یک نمایشگر لبه به لبه، دوربین TrueDepth و فیس آی دی را داشته باشیم. به عبارت دیگر تمامی قابلیت‌های جذاب آیفون ایکس اپل، حالا به تبلت‌های بالارده این کمپانی کوچ خواهند کرد.

ما در این رویداد بزرگ می‌توانیم شاهد رونمایی از گوشی جمع و جور و ارزان قیمت آیفون اس ای 2 باشیم. شایعات می‌گویند آیفون SE 2 از یک نمایشگر 4.2 اینچی برخوردار بوده و در زیر قاب خود از تراشه A10 Fusion سال 2016 اپل میزبانی می‌کند. گفته می‌ود این گوشی از یک رم 2 گیگابایتی نیز برخوردار بوده و در دو نسخه 32 و 128 گیگابایتی به عرضه درخواهد آمد. اما بر خلاف مدل گوشی های سال 2016 اپل، آیفون اس ای دو به نسل سریع‌تر تاچ آی دی مجهز خواهد شد. این‌ها مهم‌ترین اطلاعاتی است که از بزرگ‌ترین گردهمایی امسال اپل در دست داریم. انتظار می‌رود هر چه به زمان برگزاری کنفرانس WWDC 2018 اپل نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز پیدا کند.