ترازوی خانگی شیائومی Mi Body Composition

ترازوی خانگی شیائومی Mi Body Composition معرفی شد

ترازوی خانگی شیائومی Mi Body Composition با امکاناتی گسترده مخصوص عاشقان تناسب اندام معرفی شد. این ترازو می‌تواند 10 شاخص مختلف بدن شما را اندازه گیری کرده و در خود ذخیره کند. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

پس از معرفی گوشی های سری Mi TV در هند، شرکت شیائومی از جدیدترین دیوایس غیر هوشمند خود با نام Mi Body Composition پرده برداری کرد. همانطور که از نامش پیداست، این محصول یک ترازو مختص مصارف خانگی بوده که با هدف علاقه‌مندان به تناسب اندام طراحی شده است و می‌تواند اطلاعات 10 شاخص مهم بدن شامل وزن، جرم، عضله و غیره را اندازه گیری کند.

ترازوی خانگی شیائومی

مخصوص عاشقان تناسب اندام

ترازوی خانگی شیائومی Mi Body Composition

ترازوی خانگی شیائومی علاوه بر این‌ها ارائه کننده قابلیت اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI)، توده استخوانی، چربی بدن، سطح آب بدن، متابولیسم پایه، چربی احشایی و نمره کلی بدن است. نه تنها این ترازو شاخص‌های مذکور را اندازه گیری می‌کند، بلکه می‌تواند اطلاعات به دست آمده از 16 فرد مختلف را در خود ذخیره کند. ترازوی خانگی شیائومی Mi Body Composition از تکنولوژی کم مصرف بلوتوث 4 بهره می‌برد تا با استفاده از 4 باتری، تا 8 ماه نیازی به باتری جدید برای این محصول نداشته باشید. علاوه بر این، یک قابلیت تشخیص خودکار نیز به صورت پیشفرض بر روی آن قرار گرفته که می‌تواند تفاوت بین یک فرد بالغ و کودک را در هنگام استفاده از آن تشخیص دهد.

ترازوی خانگی شیائومی Mi Body Composition

این ترازو با اپلیکیشن موبایلی Mi Fit سازگار است که می‌تواند اطلاعات به دست آمده را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه ضبط و بررسی تا شما به شکل حرفه‌ای از میزان شاخص‌های بدنتان مطلع باشید. بر روی آن، یک نمایشگر کوچک ال ای دی نیز تعبیه شده که می‌تواند زمانی که بر روی آن ایستاده‌اید، برای بیش از 3 ثانیه روشن شده و وزن شما را به نمایش بگذارد.

قیمت Xiaomi Mi Body Compositon

پنل نمایشگر Mi Body Composition از شیشه‌ی فشرده شده با انتقال نور بالا ساخته شده است. این شیشه از جنس مستحکمی برخوردار بوده و در برابر برخورد با سطوح سفت،‌ تا حد زیادی مقاوم است. گفته می‌شود قیمت این محصول 1999 روپیه هدن، معادل 31 دلار امریکا است. هم اکنون می‌توانید این محصول را با تک رنگ سفید در سایت رسمی شیائومی نیز مشاهده کنید. از آنجایی که محصولات سری Mi شیائومی توسط شرکت تسک میران به صورت رسمی وارد بازار ایران شده‌اند، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد آغاز فروش این ترازوی خانگی جذاب باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. شیائومی همه چی میزنه ها ترازو تلویزیون ماشین گوشی تبلت سیستم لب تاب

  2. خخخ 31 دلار همش ؟؟