آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 در ایران

انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 در ایران

سرانجام آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 در ایران به انتشار رسید. این به روزرسانی قابلیت‌های جدید و جذابی را به گوشی شما اضافه کرده و رنگ و شکل تازه‌ای را به آن می‌بخشد. در ادامه می‌توانید تغییرات حاصل از به روز رسانی اندروید اوریو برای گلکسی نوت 8 را مشاهده کنید.

دو گوشی سری گلکسی اس زودتر به روزرسانی های اندروید را دریافت می‌کنند و پس از آن‌ها نوبت به سری گلکسی می‌رسد. این دقیقا مثال بارزی در مورد خانواده گلکسی اس 8 و نوت 8 است. هفته‌ی گذشته بود که کاربران برخی از کشورهای اروپایی خبر از دریافت آپدیت اندروید اوریو توسط گوشی گلکسی نوت 8 خود دادند. حال کاربران محترم گجت نیوز خبر می‌دهند که آن‌ها نیز موفق به دریافت آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 در ایران شده‌اند.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 در ایران

آنچه که از شواهد پیداست سامسونگ در این نسخه‌ی جدید، قابلیت جدید بزرگی را به قلم هوشمند یا دوربین دوگانه گوشی گلکسی نوت 8 خود اضافه نکرده است. با این حال برخی از قابلیت‌های نرم افزاری جدید را می‌توانیم در آن مشاهده کنیم. این به روز رسانی رابط کاربری Samsung Experience 9.0 را به گوشی شما می‌افزاید که می‌تواند نوتیفیکیشن‌های دسته بندی شده را در سایه نوتیفیکیشن‌ها به ارمغان بیاورد. این باعث می‌شود دسترسی شما به نوتیفیکیشن‌ها به مراتب آسوده‌تر از نسخه پیشین اندروید باشد.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 در ایران

سامسونگ همچنین تعدادی ساعت جدید برای صفحه قفل و طراحی جدید برای نمایشگر همیشه روشن این گوشی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. به لطف آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 حالا نقاط قرمز رنگی زمانی که یک پیام ناخوانده داشته باشید، بر روی اپلیکیشن های پیام رسان نقش خواهد بست که می‌تواند شما را به بهترین شکل از وجود یک پیام ناخوانده مطلع کند.

دیگر قابلیتی که همراه با آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، قابلیت کپی کردن از یک پیام رسان، به جهت استفاده از دو اکانت به صورت همزمان است. به طور مثال کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت پیام رسان دوگانه، به صورت همزمان از دو حساب کاربری تلگرام خود بهره ببرند. برای دسترسی به این قابلیت به مسیر Settings > Advanced Features > Dual Messengers بروید.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8 در ایران

علاوه بر اضافه شدن این قابلیت‌ها، حالا گلکسی نوت 8 می‌تواند از تمامی مزیت‌های اندروید 8 نیز که به صورت پیشفرض در آن وجود دارد بهره‌مند شود. همچنین برخی دیگر از اجزای نرم افزاری این گوشی نیز بهبود پیدا کرده‌اند که در زیر می‌توانید لیست آن‌ها را مشاهده کنید:

  • بلوتوث حالا از کدک های صوتی باکیفیت شامل AAC و Sony LDAC پشتیبانی می‌کند.
  • پخش ویدیو شامل گزینه‌های بازپخش خودکار و سرعت 2 برابری می‌شود.
  • ضبط کننده صدا راه حل‌های هوشمندانه‌ای برای مسدودسازی تماس‌ها در حالی که ضبط می‌شوند ارائه می‌کند.
  • ایمیل به شما اجازه پرچم‌گذاری بر روی ایمیل‌های Microsoft Exchange ActiveSync را می‌دهد.
  • نوتیفیکیشن چسبنده‌ی اپلیکیشن Samsung Health به شما اجازه تماشای تعداد قدم‌های برداشته شده را در یک نگاه می‌دهد.
  • ساعت حالا شامل یک حالت لنداسکیپ (افقی) و گزینه‌های تایمر صدادار می‌شود.
  • زمانی که بر روی ویجت ساعت دیجیتالی ضربه بزنید، مستقیما به اپلیکیشن Clock انتقال میابد.
  • Samsung Pass اجازه‌ی مدیریت نام‌های کاربری و رمزهای عبور در سایر اپلیکیشن‌ها را می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام. شکر خدا واسه منم امروز اومد؛
    حدود 1400 مگ، واسه اس 8 پلاس…
    خدا کنه آپدیت شد عملکرد گوشی بدتر نشه … واسه باتری و این چیزا،
    آخه هنوز آپدیت نکردم

  2. سلام برای اس۸ کی میاد

  3. سلام
    من Galaxy S8 Plus دارم، مدل G955FD هست، امروز آپدیت اندروید 8 با بسته امنیتی ماه مارس رو دریافت کردم، میتونم اسکرین شات هم بفرستم.

  4. سلام. چرا آپدیت اس 8 پلاس نمیاد؟!؟…

  5. آپدیتش اومده. تغیراتش چندانم زیاد نبود.